Vzhledem k tomu, že aktivita je, budu vydávat kapitoly dřív. Děkuju moc. ☺️💞
23/07/2022
George pov:
,,Dnešek byl fakt dobrej. Díky kluci." Spokojeně jsem si popíjel kávu na lavičce, kterou jsem si zašel koupit.
Světla v parku žlutě svítila, ulice byla tichá a klidná. Bylo brzy večer.
,,Tak co? Půjdeme už domů?" Zeptal se Clay. Celý se už klepe zimou.
,,Já si ještě skočím pro kávu."
Teď jsem byl s Clayem poprvé sám. Nevěděl jsem, co bych měl říct. On konverzaci začal, ale nepříjemnou.
,,Takže jsi vážně v pohodě? Když jsem tě viděl poprvé, tak jsi vypadal, jako kdyby jsi právě vstal z mrtvých."
,,Co? Z mrtvých? To nepřeháněj. Měl jsem jenom těžkou noc," Kvůli Clayovi jsem si na to zase vzpomněl. ,,Nechci se o tom bavit, jasný?"
,,Aha. Takže se něco děje."
,,Clayi, přestaň." Už jsem začínal být naštvaný. Nechápe snad, že mu to říkat nechci? Otravuje s tím i Marca?
,,Fajn. Dobře. Promiň mi tu zvědavost. Jsem jen zvědavý."
,,Jo, jasně." Zašeptal jsem.
,,Co jsi říkal?"
,,Jen, že Marco už jde. Zvedej se."
Konečně jsme došli domů. Clay nebyl jediný, kterému byla zima. Venku začalo zuřivě sněžit. Byl jsem vážně rád, že už jsme byli u domu a nemuseli jít tou sněžnou bouří přes celé město.
,,Půjdu si dát sprchu."
,,Jasně, Clayi. Támhle doleva. Klidně si půjč ručník."
,,Dík, Marco."
Mezitím, co byl Clay ve sprše jsem si s Marcem sedl na postel a pustili se do vážné konverzace.
,,Jak s tím Jackem? Je to lepší?"
,,Ani ne. Clay mi to dneska připomněl, několikrát," Sklopil jsem hlavu. ,,Jsem úplnej vůl. Posral jsem si celej život. Už se nechci zamilovat. Určitě by to skončilo jako s Jackem."
,,To není pravda. Já a Lucy jsme šťastní a náš vztah dokonale klape."
,,Hmh možná proto, že jsi kluk a ona holka. Třeba dva kluci prostě nemůžou být spolu."
,,Nemel kraviny, Georgi. Když miluješ stejný pohlaví, tak je to normální. Spoutu homosexuálních párů funguje líp, než heterosexuálních."
Nechtěl jsem mu to odsouhlasit, i přesto, že měl pravdu. Jenom jsem dál mlčky seděl.
,,Není to tebou, ale Jackem. Je to totální idiot. Neví, o co přišel," Na chvíli se odmlčel. ,,Rozešel jsi se s ním už?"
,,Ne...ještě ne. Nemám odvahu na to ab-"
,,Dej mi telefon."
,,Proč? Nech mě první domluvit a pak-"
,,Dělej ten telefon."
,,Fajn..." Co chce dělat? Podal jsem mu svůj telefon a řekl mu s velkou nechutí heslo. Hned, jak telefon odemkl, jsem ztuhl, protože...
412 slov
ČTEŠ
Úhel pohledu (DNF)
FanfictionMladá láska, George a Jack. Skoro nikdo neví, že zrovna tihle dva jsou pár. Možná je to ale dobře. Jestli byste slyšeli, co všechno se mezi nimi děje, nebylo by vám do zpěvu. George se bude snažit najít pomoc u svých přátel Marca a Claye, ale nebud...