32.

249 34 8
                                    

20/11/2022

Clay pov:

,,Clayi? Za chvíli bude večeře." Zaťukala mamka na dveře.

,,Já před chvílí jedl. Nemám hlad."

,,Aha. Co jsi měl?" Otevřela a podívala se na mě. Já se díval do učebnice.

,,Co myslíš?"

,,Čínskou polévku," Vzala misku, ve které zbyla už jen voda, do ruky. ,,Zítra budu zase déle v práci. Táta ti nevolal?"

,,Ne. Ještě ne."

,,Mně dnes volal. Slíbil, že ti ještě dneska zavolá, ale asi mu do toho něco vlezlo. No jo, na vojenském cvičení se člověk nemůže ani na chvíli nadechnout."

Chvíli na mě koukala, a když jsem nic neříkal, začala zase mluvit. To má dost ve zvyku. ,,Tak já tě nebudu rušit. Vidím, že se učíš. Píšete zítra z biologie?"

,,Jo. Bohužel."

,,Přijdeš ještě dolů?" Ptala se zas.

,,Asi ne. Můžeš už prosím jít?"

,,Ale jistě. Dobrou noc, zlatíčko." Zavřela a odešla.

Hned jsem zavřel učebnici a hodil ji na zem. Prázdně jsem koukal na místo, kde před chvílí stála mamka. Co by asi řekla, kdyby mě takhle viděla? Snažil jsem se utřít nové slzy, ale bylo jich víc a víc. Možná by si myslela, že brečím nad biologií. To určitě. To je snad ten nejjednodušší předmět na celé škole.

Vzal jsem telefon, který jsem rychle schoval, když jsem slyšel klepání na dveře, a zapl ho. Znovu jsem otevřel galerii a díval se na fotky jí. Ashley.

Vypadá tak šťastně. Potřebuju slyšet její hlas. Šel jsem na instagram a rozklikl naše staré zprávy.
_______________________________________

Ashiee
@ _ashley_.17

             26.6.2021 sobota 19:20

Neuvěříš, co se mi
stalo!

                                  Povídej ❤️

Můžu poslat
hlasovku? ☺️❤️

                                  Zajdu si pro
                                  sluchátka, dobře?
                                  Aby to
                                  neslyšela ségra

Jo jo 🥰

**Hlasová zpráva**

                                  Tak to ti fakt
                                  nevěřím! 🤗

Clayiii!!! Já si
nevymýšlím 😂

                                  Však já vím ❣️

Miluju tě🙈✨

                                  Já tebe taky❤️

_______________________________________

Pustil jsem si hlasovku, kterou mi ten den poslala. To byl poslední den, co jsem ji slyšel. Zněla tak spokojeně...

Na nočním stolku byla krabička prášků na uklidnění, schovaná za kapesníky. Měl bych si vzít jeden?Natáhl jsem se pro ni a jeden prášek si dal na dlaň. Podíval jsem se na balení a přečetl si, že se to má zapít. Vzal jsem pití a chvíli ještě přemýšlel, jestli si mám tu neznámou věc dát do pusy nebo ne. Už to bude skoro rok, Clayi...vydržel jsi to dost dlouho bez chemie, ale teď je načase si pomoct. Prášek jsem dal do pusy a zapil vodou.

Neměl jsem ze sebe dobrý pocit. Cítil jsem se slabí.

Ulehl jsem zpět do postele a zíral na dřevěný strop. V ruce jsem držel telefon, ze kterého se náhle ozvalo cinknutí. Podíval jsem na se tapetu a přečetl si, že mi napsal George na instagram. Přetočil jsem se na břicho a chat rozklikl.

_______________________________________

George Davidson
@ george_was.found__

           28.3.2022 pondělí 19:16

Ahoj

                                Čauu

No já se ti chci
omluvit za ten
dnešek, jak jsem
utekl...bylo to
blbý...promiň

                                Ahaa..hele to
                                je dobrý. Já v tu
                                chvíli, když jsem
                                ti to říkal, chtěl
                                taky zdrhat
                                xddd

Takže dobrý?
nezlobíš se na
mě za to?
                                Určitě ne :D

Ufff, tak to
jsem rád. Zítra
se uvidíme na
obědě?
                               Já mám oběd 6.
                               hodinu

Kruci já už 5.

Ale mám sedm
hodin zítra. Ty?

                              Bohužel sedm

Můžu si s tebou
pak promluvit
o Jackovi?
                              Co Marco?

Však ten už to
zná nazpaměť...

                              Tak si dáme v pátek
                              sraz u skříněk?
                              Můžem zajet ke mně                            

Tak jo:)

_______________________________________

První kapča má přes 331 přečtení :D S U I I I !

Hm...už by si Clay a George mohli dát pusu, kruci. No jo to se ještě načekáme :<

Úhel pohledu (DNF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat