Sirius Black🍼Remus Lupin

1.3K 17 1
                                    

Kérte: _Sophiesword_

Karakter: Lyra Estella Black

[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]

1981. október harmincegyedike nem csak Harry Potternek hozott új otthont. Ugyanis az üldözött Sirius Black egy kislány társaságában állt Remus ajtaja előtt.

- Lyra tudod mit kell tenni igaz? - pillantott a kék szemekbe Sirius.

- Átadom a levelet, és mindig szót fogadok keresztapának amíg vissza nem jössz - bólintott Lyra. - Már ilyen sok vagyok - mutatott hármat a lány -, és nem vagyok buta.

- Igérj meg valamit Lyra - simitott a lánya szőke hajára Sirius -, ne hidj el rólam semmit.

- Megígérem - bólintott Lyra.

- Elbújok ott -, mutatott egy bokorra Sirius -, és megvárom amíg bemész.

- Vigyázz magadra apa! - nyomott Sirius arcára egy hatalmas puszit Lyra.

- Vigyázz magadra Estella! - mosolygott el szomorúan a férfi és valóban rejtőzködve várta míg Lyra belép legjobb barátja társaságban a Lupin házba.

[Néhány nappal később]

- Apát akarom - ült keresztapja mellé Lyra.

- Nem lehet kicsi.

- De én apát akarom - sikitotta Lyra és utat engedett könnyeinek.

- Gyere elmegyünk valahova - kapta ölébe Remus a lányt és az rögtön abba hagyta a sírást.

Lyra érdeklődve nézegette Dumbledor professzor irodáját és vigyorogva szemezett Faweksel, majd sunyiban elcsent néhány citromport az asztalról.

- Lyra mit csinálsz? - pillanatott a lányra Remus.

- Semmit - rejtette maga mögé a kezeit a szőke Black. - Hol van már apa? Azt hittem hozzá megyünk - görbült ismét sírásra Lyra ajka, lebukott így már nem volt buli amit csinál és nem is kötötte le a továbbiakban.

- Ezért kérem arra amire - mutatott a szomorú lányra Remus, az idős mágus pedig végül teljesítette a férfi kérését.

- Mivel legyen az amivel fel lehet oldani a gátat? - pillanatott Dumbledor a férfira.

- Az altató amit Sirius énekelt neki, de csak és kizárólag Black énekelheti.

[Lyra beosztása]

A Roxfort Nagyterme egy teljesen új helyszín volt Lyra életében, és bár mindig is oda vágyott ott állva az elsős diákok között legszívesebben haza ment volna keresztapjához. Gondolatok ezrei cikáztak a fejében és a nagy elmélkedésből McGalagony hangja rántotta vissza a valóságba;

- Black, Lyra.

Lyra egy sovány mosollyal lépett a professzor asszony mellé, majd kíváncsian ült a székre és várta, hogy a süveg a fejére kerüljön ami pillanatokon belül meg is történt.

Oneshots /Kérést elfogadok/ ÁTMENETILEG ZÁRVA!Where stories live. Discover now