-mert véres a ruhád nem mehetsz még nincs más ruhád!
-mit érdekel az téged!
-mert csak mellettem vagy biztonságba
-jah igaz kell az a szaros pendrive! Nesze itt van!!
Lexi oda dobta a pendrivet
-most már nem vagyok fontos meg is ölethetsz!
-miért akarsz ennyire meg halni?!
-nem akarok de inkább vedd el az életem úgy sem jelent sokat!
-még egyszer mondom életet, életért!
-akkor ments meg utána meg ölhetsz!
-nem foglak!
A nagy vitatkozás közben vissza jött Liam embere akit lexinek küldött el ruháért.
-föni meg hoztam!
-vedd ezt fel!
Egy fekete feszülős divatos ruha volt a tasakba a mellkas részénél egy kivágatékkal, amit fekete csipke fedett épp így nem mutatott túl sokat. Lexi fel vette a ruhát és vissza ment meg mutatni hogy áll rajta.
-jól áll
-most viccelsz olyan vagyok mint azok a sor gyártmány babák! Az útcán lévő minden nőn ilyen van!
-nem szoktam viccelni! És ezt azért kétlem, hogy minden nőn ilyen ruha van, hisz ez még csak jövőhéten fog meg jelenni te meg már viselheted! Meg azt is kétlem hogy bárki is ki tudná fizetni!
-épp ezért vissza kell vinni!túl drága nem tarthatom meg!
-miért is!
-mert hát... Öm... Nagy!
-gyere csak közelebb!
Lexi közelebb megy, de Liam elkapja a karját elég közel rántja magához és meg forgatja, hogy jobban meg nézze, hogy áll rajta a ruha.
-szerintem nem nagy!
-akarom mondani kicsi!
-pedig nagyon jól áll! Olyan mint ha rád készítették volna! Tarts meg hercegnőhöz meg felelő ruha illik.
-föni meg kérdezte már?
-még nem
-kitől és mit?
-tőled! Azt, hogy mit szólnál, ha a kémünk lennél!
-nem értek én ehez!
-nem?!!! Hisz menekvésbe profi vagy még meglőtt karral és lábbal el tüntél előlünk!! Rejtőzködésbe se vagy túl rossz jó ebbe sokat kell még fejlődnöd és a legjobb túlajdonságod, hogy szívós vagy! De!
-mi az a de?!
-de egy kénnek ha szükséges ölni is kell!
-mi akkor nem válalom
-nem mindig kell ölnöd csak ha nincs más választás!
-az is elég!
-de előbb lőnöd kéne meg tanulnod! Szerezünk neked is pisztolyt de addig itt az enyém ezzel majd gyakarolsz.
-hátha nagyon muszály!
-igen! Szóval gyerünk .
-mi hova?
-a ház alat van egy kis gyakorló pálya. Nah de akkor menjünk.
Liam meg fogta Lexi csuklóját és le sétáltak az említett helyszínre.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
maffiába csöppenve (Szünetel Technikai Okok Miatt)
БоевикEgy 17 éves lány aki az utcára került meg élhetése érdekében néhe lopni kényszerül kisebb bódéktól ahol nem mindig jár sikerrel de egy nap bele botlik egy emberbe.. A sors keze volt, hogy bele botlott akkor a vagy jól járt - e hogy bele futott..ez a...