55.rész

77 2 0
                                    

- nem érdekel! Mint a főnököd azt parancsolom eresszetek el!
Erre a két nagy darab el engedte a maffia vezérüket. Liam azonnal be rohant az égő épületbe. Lexi a földön hevert ön tudatlan állapotba, de az oszlop már nem volt rajta. Liam fel kapta a és ki rohant vele.
- meg menekült a boss ladynk
Az utca gyereke nagy örjöngésbe kezdtek. A kis inoga picike tákolt kis kunyhócska hamar porig éget.
- főnök jól van?
-én igen de Lexi nem igazán
- uraság köszönjük, hogy meg mentette a mi főnökünk és az öcsét.
- nem én mentettem meg hanem Lexi.
Az összes ott lévő utca gyerek kivéve az a kettő akor Lexi ki mentet az égő házból mert ők nem voltak valami jól de rajtuk kivül mind le térdelt le hajtották a fejük majd ez egyikőjük fel kiáltott hirtelen, hogy a mi boss ladynkre.
Majd ez hallatán mind ezt kiabálta.
- héj kölyök főnök gyertek velünk neked és az is ellátásra van szükségetek és a többiek is jöjjenek hisz már nem tudtok hova menni.
- de uraság mi 20 an vagyunk elfogunk férni?
- attól ne aggódj kölyök főnök 2-3 nap zsúfoltan lesztek de utánna remek hejetek lesz.
- ezt, hogy érti fönök?
- ezzel ti ne törődjetek inkább szóljatok otthon, hogy jöjjenek annyi kocsival amennyivel tudnak.
Nagyon hamar oda érték egy jó pár autóval majd haza szállították a kis utca gyerekeket Lexihez és a másik 2 utca gyerekhez amint haza értek az orvos szaladt is hozzájuk.
- nah orvos úr mondja már mi van?!
- hát a kisebb gyerkőcnek kutya baja nem lesz holnap a kis asszonynak köszönhetően ő alig szívott be gázt szinte semit a nagyobbik az már más tészta ő is jól lesz csak neki több idő kell.
- értem!! És Lexi!??
-hát nem mondom, hogy nem marad meg mert nagyon szívós és mint ön is tudja nagyon nagy benne az élni akarási vágy viszont a tüdeje olyan mértékben roncsolódott attól a rengeteg be szívott háztól, hogy az élettartamát minimum 10 évvel meg rövidített.
A maffia vezér arcán csak az látszott mint ha nem lenne képes fel fogni a hallottakat majd ez át váltott némi haragra majd majd csalódottság majd az aggodalom látszott az arcán.
- de uram ne aggódjon nem biztos, hogy így lesz látták már az orvosok is csodát nem mellesleg a kis hölgy is okozott már csodát hisz mikor legutóbb voltam itt nálla nagyobb százalék esély volt rá, hogy meghal, mint hogy életbe marad csak az úraságnak nem akartam mondani, hogy ne mondjon le még róla.
-doktor úr mit mond mikor lesz jól Lexi?!
-a kisasszony tuti 1 hétnél hamarabb nem lesz jól de utánna nagy a valószinüsége, hogy a tejesitménye sem lesz a régi hisz nem fog annyira tudni hajtani
- az nem lényeg csak legyen jobban ezek után több bevetésre sem mehet.
- tudtommal ez most nem bevetés volt.
- jól tudja ez nem bevetés volt. De bevetésen is sérült már meg párszor.
Eltelt a maffia vezér által említett 3 nap. A meg vett szomszéd telekre egy csodás 3 emeletes luxus kis villa épült a hátsó kertbe egy hatalmas medencével kisebb játszótérrel a villa fele akkora volt mint Liam háza de így is elég hatalmas luxus villa lett.
- fönök meg kérdezhetem, hogy hozta össze 3 nap alatt ezt a luxus villát?
-könnyen fel kell bérelni 500 munkást és látod el készítik meg plána még jobban meg kell őket fizetni.

maffiába csöppenve (Szünetel Technikai Okok Miatt)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt