A maffia vezér Lexi szájára tette a kezét, hogy ne fejeze be a mondatát ekkor a lány hátra döntötte a fejét a maffia vezér vállára majd a füle felé fordul és bele súg.
- Liam ami nyom úgye az a te....
Liam nem válaszolt csak bólintott egyet de a feje már elég vörös volt.- nah itt vagyunk
Szépen ki szállt mindenki Lexi szorosan Liam előtt állt aki a lány válla felet ölelte így mentek be a reptérre.
-öm.. Lexi mielőtt elindulnánk elmegyek WC re.
- rendben siess.
Liam elvsoszogott a wc re.
- a rohadt életbe. Miért történt ez!??- nem sieted el a dolgot. Mindjárt indul a gép.
- hát tudod muszály volt.
- jó nem érdekel a részlet.
Majd kínos csend lett kettőjük közt amit Lexi tör meg?
-sajnálom!
-hm.??
-miattam lettél ebbe a kellemetlen hejzetbe igérem többet nem hozlak abba.
A maffia vezér meg fogta Lexi arcát aki le hajtott fejjel állt és fel emelte majd meg puszilta az arcát.
-siessünk a géphez.
Még pont el érték a gépet.
- azt majdnem le késtük.
- igen.
- Liam én lehet le dőlök kicsit.
- jól van Lexi.
A lány ezután hamar el is aludt és Liam vállára dőlt.
- kérnek valamit? Mogyorót vagy inni esetleg?
-én nem köszönöm de egy mogyit legyen szíves a kis hölgynek.
- tessék! Óh de aranyos pár önök!
- öm... Mi?
- áh sokat aludtam?
- nem. Tessék vettem neked mogyit.
- köszi.
Lexi el vette a mogyit majd arcon puszilta Liamet.
- Ahj de aranyosak mindjárt el olvadok.
A légi utas kísérő mosolyogva nézte Lexiéket majd a gép lassan földet ért.
- öm Lexi szerintem nem jó gépre szálltunk.
- mi?
A gépről le akarta venni a poggyász tartóból a csomagját egy két gyerekes anyuka a karján egy pici csecsemő aludt mellette pedig egy 5 éves kis lány.
- vigyáz pici rád esik a csomag!
Ezze Lexi odéb tette a kis lányt csak így Lexi lábára esett csomag.
- óh köszönöm, hogy meg mentette a kis lányom. De ön úgye nem sérült meg?
-kutya bajom lesz csak most még fáj picit, hogy a lábamra esett a poggyász.
- Lexi minden rendben rá tudsz állni nem tört el?
- picit fáj csak.
- ne is állj rá majd én viszlek az ölembe.
Liam le vitte a gépről Lexit az ölébe majd hívott egy Taxit.- hova lesz az út?
-a legközelebbi kórházba!
YOU ARE READING
maffiába csöppenve (Szünetel Technikai Okok Miatt)
ActionEgy 17 éves lány aki az utcára került meg élhetése érdekében néhe lopni kényszerül kisebb bódéktól ahol nem mindig jár sikerrel de egy nap bele botlik egy emberbe.. A sors keze volt, hogy bele botlott akkor a vagy jól járt - e hogy bele futott..ez a...