35.rész

94 2 0
                                    

-törpe...
- hallod.. Mi az ott.
Lexi nem tétovázott oda rohant ahol egy sikátorba egy kB ötéves kisfiú állt ott egy csecsemővel aki a hátára volt kötve és egy csapat kutya támadta őket az öt éves kis srác védte magukat vagyis csak próbálta.
- segítenem kell add a pisztolyod
- mi van?!
- csak add már
Liam oda adta Lexinek aki tétovázás nélkül le lőtte sorra a kutyákat.
- köszönöm
- nincs mit.de mit keresel magad itt? Hol vannak a szüleid?
-nincsenek.
- szóval utca gyerek vagy
- és ha igen mi közöd!
- legalább ne pimaszkodnál szaros hisz épp az előbb mentette meg a segged.
- te meg ne kötekedj már állandóan mindenkivel ha nem látod ez egy gyerek és nem lehet több ötnél.
- öm lexi.
-nah miért akarod még a kölyköt ki osztani ha nem tudod akkor a jó mert akkor nincs miért.
-Lexi csak, hogy a kölyök meg lépett.
-az egész a te hibád. Még maffia vezér és még se veszi észre, hogy valaki bajba van.
-útca kölykök nem érdekelnek
- engem meg igen hisz én is így nőttem fel az vagyok én is. Tudod milyen mikor mindened el veszted és semmi nem lesz így élni.
-picur hova mész? Lexi
Lexi ment tovább úgy mint aki meg sem hallja mit mond neki Liam.
-Lexi hallasz?!
A lány továbbra is levegőnek nézi majd a park felé veszi az irányt ahol egy egész picike fa tákolt kunyhó áll épp még a városba van a pici kunyhó épp hogy csak állt még.
- Lexi figyelj már rám miért mész oda?!
-héj figyeljetek ki jön!!
-sziasztok!
Az a sok útca gyerek mind oda szaladt Lexihez és még ölelték néhányuk volt annyi idős is mint Lexi sőt olyan is akadt aki még lehet, hogy idősebb is volt.
- Alexander.
- igen főnök nő!
-hagyd ezt
- de ön volt aki miatt most lehet fedél a fejünk fölött és így biztonságosabban is élünk.
- ezt mind ti értsétek el.
- de ha ön nem tanácsolja ezt nekem és az öcsémnek akkor még mindig lehet veszélyesebbéletet élnénk.
- nah mindegy.. Hogy vagytok az lényegesebb?!!
-remekül nem akar be jönni?!
-menjünk akkor Alexander.
-akkor erre jöjjön.
- Alexander honnan vannak ezek a lepedők a falon?
-néhányunk el ment a boltba de volt olyan aki a városiak ki teritett lepedőjét hozta el.
- örülök, hogy így valamennyire nem jön be a hideg de nem lophattok mondtam már.
- igen de nem adott észerü választ hogy miért nem.
- nem szabad és több ilyet ne tegyetek. Inkább azt akarom kérdezni, hogy a minap találkoztam egy ötéves kis fiúcskával akinek egy csecsemő volt a hátára kötve nem tudtok róla semit?

maffiába csöppenve (Szünetel Technikai Okok Miatt)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora