62.rész

51 1 0
                                    

- rendben boss girl
- akkor gyerünk az alaksorba most lőni tanulok meg.
-boss lady már lőtünk bábura.
- igen de ez most más lesz. Mert a célpont előtt mozog majd egy bábu amit nem lőhettek le.
-úgy is én leszek ma is a jobb Diego.
- csak azért ne bízd el magad mert idősebb vagy.
-ne higgyétek hogy ez könnyü feladat.

- nem igaz a rohadt életbe rossz bábut találtam el.
- te legalább a bábut találtad el Max! Nekem be zavar az a bábu hogy mozog.
- és ezért a falat lőtted te béna.
- hékás nem le fikázni a másikat hanem inkább akkor segíteni.
- rendben boss lady.
- ti csak gyakoroljatok tovább nekem ma még el kell kezdenem a nagyobb gyerekek kiképzését is.

- kisasszony elég fáradtnak tünik miért nem pihen.
- nem lehet. A be fogadott nagyobb gyerekeket is ki kell képeznem meg a tanítványaim is.
- kisasszony egész nap nincs semmi hír Liamről.
- ez remek.
- ne féljen biztos nincs semmi baja!
-remélem. Utáljára csepet össze kaptunk.
- sajnálom.. Viszont anyit tudunk hogy Laim 2 legmegbizhatóbb ember sincsenek meg biztos vele vannak.
- lehet velük ment valahova.

- kisasszony, hogy halad a gyerekek kiképzésével?
- egész jól. A gyerekek nagy része nagyon ügyes.
- és a tanítványai?
-ők meg már most majdnem a profi szintet ütik! Még mindig nincs róla semmi hír?
- sajnálom kisasszony még mindig nincs.
- nem igaz pár nap múlva lesz egy teljes hónapja, hogy nyomnélkül eltünt.
- igen de kisasszony nézze a jó hírt 2 kisebb maffia csapat főnöke lett rá adásul a legnagyobb rivális bandából is kis részt maga mellé állított.
Igen.. És Diegoval nagyon jóba lettünk olyan lett mint a kis öcsikém lenne!
- Diego? Nem a tanítványa?
- de igen csak van bennünk egy pár közös dolog. Mint például neki is kiskorában meg haltak a szülei a testvéreivel az utcára jutott de el ragadták egymástól őket.
Ekkor ki nyílt a ház ajta az egy hónapja elkóborolt Liam lépett be a házba a lány rögtön elé rohant.
- meg jöttem
Közli kisebb mosollyal és csillogó szemekkel. De Lexi hirtelen pofon vágta.
- Mi a franc ütött beléd egy hónapig eltünsz szó nélkül a rohadt életbe nem tudod mennyire aggódtam érted.
A maffia vezér ki nyújtja Lexi felé a karjait a lány rögtön a nyakába ugrott meg ölelik egymást jó szorosan. Mikor   Liam le tette Lexit a lány arcán egy könycsep futott végig.
- ne sírj többet nem megyek el szó nélkül.
- ne is! De miért kellet elmenned?
- ki kellet utazzak a közeli országokba szövetség érdekében.
- a főnök haza jött!! Nagyon büszke lesz a kishölgyre!
-mit tettél még nem voltam itt?
- semmi különöset

maffiába csöppenve (Szünetel Technikai Okok Miatt)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora