A fiatal kém lány egész éjjel ott ült a maffia vezér mellet. Éjszaka azért ő is el bóbiskolt. Lexi mikor reggel fel kelt a feje Liam mellkasán volt és a kezét még mindig fogta egész éjjel egy kicsit még a mellkasán feküdt hallgatta a szív verését.
-látod nem is vagyok szívtelen.
Hirtelen meg szólalt Liam aki épp, hogy nyitva bírta tartani a szemét.
-Liam
- jól leset, hogy egész éjjel melletem voltál.
Eltelt két hét mire azért valamennyire jobban lett a maffia vezér ez idő alatt Lexi, Liam minden egyes szavát leste és próbálta kiszolgálni. Liam szervezet annak ellenére, hogy maffia vezér lassban gyógyult mint gondolta.
-Liam kérsz valamit? Nem vagy éhes? Vagy szomjas? Nem fázol?
-Lexi két hét telt el jól vagyok!
-nem vagy te még olyan jól mint azt te gondolod!
- tiszta gáz! Maffia vezér létemre két hét kellet mire felépüljek ellentétbe veled te és a szervezeted sokkal szivósabbak vagytok mint az én szervezetem.
- ez nem nagy dicsőség hisz útca gyerekként annak is kell legyek. Inkább térjőnk a mostani életemhez mikor elsőnek voltam profi bevetésen a külföldi kém hejett azzal se nagyon dicsekedhetek hisz jól ellátták a bajom.
-viszont úgy vágtál bele az egészbe, hogy csepet sem értettél hozzá és mégis élve kijutottál még hozzá segítség nélkül. De viszont azzal már szerintem dicsekedhetsz, hogy itt minden maffia banda ismer és egy jó párat már te irányítol. Jah és amit még te sem tudsz a másik országba ahol voltam 1-2 maffia banda hallott rólad rá s az egyik nagy részbe csak miattad fogadta el az ajánlatom, mert ebbe a bandába vagy!
-én miattam? Hogy hogy? Áh nem hiszem. Tuti te miattad fogadta el!
-igen te miattad Lexi! Azért mert a híred terjed más országokba is! Nem nem én miattam fogdata el az ajánlatot.
- milyen hírem terjed? És miért vagy abba olyan biztos hogy nem te miattad fogadta el!
-olyan híred van, hogy az újonc kém aki pár hónap alat a profi kémek szintjén van. Meg hogy küldetései során nincs olyan, hogy lehetetlen. De csak úgy hívnak, hogy a '' megszelídithetetlen tigris,, vagy gyilkoló mészárló profi tini kém.
-ezeket mondják rólam
-igen ezek a lényegesebbek de ezek mind igazak!
-de akkor is miért vagy abba olyan biztos hogy csak miattam fogadta el az ajánlatod.
-áh végül is csak a banda vezér lényegében órákat zengett rólad amúgy!
-neked milyen híred van kint?
-nekem nincs akkora hírem mint neked!
-már miért ne lenne hisz maffia vezér vagy!
-pedig hidd el neked sokkal nagyobb híred van, mert ahogy fogalmaztak a semmiből kapaszkodtál fel és ilyen hamar több kisebb banda az irányításod alatt áll.
- de hisz te is nagyon fiatalon vetted át a vezetést. Meg te nagyobb posztba vagy fogalmazzunk így.
-igen fiatalon vettem át de nekem apám halálával az egész az ölembe hullott míg te az egészet saját magadnak vivtad ki.
- de akkor is te maffia vezér vagy!
- Lexi
-igen??
-te is maffia vezér vagy kisebb bandáknak te vagy a feje! A környéken lévő összes kis banda a te irányításod alatt vannak.
-hm..
- ezen még nem gondolkodtál el, hogy maffia vezér lettél még nem voltam itthon.
-nem én azt hittem, hogy ha így veszem az irányitásom alá ha vissza térsz te irányítod őket is.
-nem Lexi ez csak halál esetén vagy ha el tünik az adott vezér akkor száll át másra.
ČTEŠ
maffiába csöppenve (Szünetel Technikai Okok Miatt)
AkčníEgy 17 éves lány aki az utcára került meg élhetése érdekében néhe lopni kényszerül kisebb bódéktól ahol nem mindig jár sikerrel de egy nap bele botlik egy emberbe.. A sors keze volt, hogy bele botlott akkor a vagy jól járt - e hogy bele futott..ez a...