68.rész

45 1 1
                                    

-nyugi fogod. Csak mindent idejébe.
Lexit le vitték egy olyan ketrec féleség be aminek van egy le látó része, hogy fentről lehessen figyelni mindent egy rúdra ki láncolták a lányt keze az égfelé nyúltak majd az egyik be járaton be lökték Liamet aki szét vertek csupa vér és lila folt borította már szinte állni is alig bírt.
- Liam jól vagy?!
Ekkor a másik ajtón be vitték Maxet akinek a tekintete nagyon fura volt és szinte olyan volt mint aki meg volt veszve.
- akkor mehet az előadás! Agyatok a kölyöknek egy kést.
Ekkor oda dobtak egy kést Max lába elé aki azonnal Liamnek rontott.
-MIT CSINÁLSZ MAX NE TEDD!!!
-úgy se fog hallgatni.
-mit tettek vele?!!
- be van drogozva ez egy speciális új készitmény ami által és a börbe be ültetett készülékkel azt teszi amit ki adnak neki parancsba. Ez azt a parancsot kapta, hogy ölje meg Liamet addig nem nyúgszik még nem végzett a feladattal aztán miután meg tette egy esze veszett állat lesz!
Ekkor Max meg vágta Liam arcát.
-MAX NE TEDD!!
-boss gilr!!! Segíts!
- jah csak egy kellemetlen mellék hatása van az új találmányomnak eszméletlen fájdalmat érez.
Max újra Liamet kezdte támadni.
-nesze egy golyó van benne
Le dobtak egy fegyvert Lexi lába elé. Maxnek sikerült a gyenge Liamet a földre tepernie és már készült le szúrni ekkor Lexi láncát le engedték így fel kapta a fegyvert amivel azonnal fejbe lőtte Maxet majd a lánc újra szoros lett.
- hmm. Úgy látszik a maffia vezér többet ér számára mint a tanítványa pedig ha hagytad volna, hogy meg halljon átvehetted volna a banda irányitását. Mindegy hozzátok be a következőt.
Mielőtt be hozták volna a következőt Laimet térdelve le kötözték a földre majd be engedték az 5 éves kisfiút. Olivér az 5 éves kis srác tekintete úgyan olyan volt mint Maxnek.
- ne! Ne mond, hogy ugyan azt a szert be adtad egy kis gyereknek is.
-de sőt még hozzá úgyan azt a parancsot is kapta.
A kis srác Liamfelé tart akit a földre láncoltak. Amint oda ér rögtön üttni kezdi.
-azzal nem mész sokra nesze kölyök. Jól van védd meg magad te is nesze jah hogy a lánc miatt nem tudod.
A kis srác fel kapta a kést Liam oldalsó részébe szúrta.
-úgyan az a szisztéma egy töltény van bene melyik marad életbe.
Le dobta a földre a fegyvert Oliver fel kapta a másik kést majd azzal Liam szívéhez közelített ekkor ismét Lexi lánca le ereszkedett majd a fegyvert pillatokon belül fel kapta.
-sajnálom
Akkor az 5 éves kis srác fejébe lőtte a töltényt aki Liamre dőlt.
-azta! Bár gondoltam hogy ez lesz de reménykedtem, hogy máshogy döntesz. Vigyétek el a hullát a maffia vezér sebeit meg lássátok el nem akarom, hogy már ebbe bele haljon. Mi van nem tudsz szóhoz jutni pedig kegyetlen mészárosnak mondod mondtak. Inkább megyek hátha a maffia vezér kínzása szórakoztatóbb lesz néni mint a te bamba arc kifejezésed.
Magára maradt Lexi elnyomta magába bánatát és haragját jobban erősítette, neki látott himbálózni még nem sikerült a rúd tetejére állni addig nem hagyta abba majd ott állt a tetején.
-ne a kurva életbe! El tünt a nő!!
Rohant be meg nézni az őr Lexit aki amint be lépett az őr rá ugrott és le ütötte. Szerencsére nála volt Lexi bilincsei kulcsa ki szabadította magát majd a fegyver szoba felé vette az irányt, ahol egy géppisztolyt vett el. Majd Koll után indult.
-Koll főnök a lány el szabadult és eszméletlen mészárlásba kezdett

maffiába csöppenve (Szünetel Technikai Okok Miatt)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora