50.rész

79 1 0
                                    

Liam ember be ment a holtelba.
- csókolom kezecskéit kis hölgyem adjon egy szobát éjszakára.
- rendben uram személyi igazolványt szeretném látni.
- nem probléma mondjuk úgy hogy fejes vagyok.
Oda adta a kártyáját a nő meg nézte és vissza is adta azonnal.
- rendben uram egy szobát éjelre. Esetleg szeretné a különleges szolgáltatásunkat is igénybe venni.?
-hogyne!! És választhatok is?!
-persze milyet szeretne?
- öm nem jöt valami új nem szeretnék barlangba játszani.
-azonnal meg nézek a rendszerbe most csak egy újat mutat akkor őt szeretné?
-igen őt!! Mikorra ér ide?

-de liam ha nem ő az??
- de ő az biz bennem!
-nem fogja tudni hogy ő e az.. Mindegy ha ő ha nem akkor is a gyereket ki kell hozni meg kell menteni. De mi csak innen fogunk tétlenül nézni?
- törpe most csak ennyit tehetünk!! Át vegyem a picit? Alig bírod tartani add ide.
- el bírom nem kell át venni.
Fel is vitték a szobába a gyereket Liam embere 5 percet várt majd le ment a recepcióra a gyerekkel.
- ez egy nagy szar semmit nem ér!
- elnézést uram mindjárt hozunk önnek egy másikat ezt a gyereket meg mindjárt el vissza egy kocsi.
A recepciós nő telefonálni kezdett adig Liam embere fel kapta a vállára a gyereket és ki rohant vele majd fel szaladt Liamékhez.
- ez ő.. Jól vagy csöppség.?
-szerintem most ne várj tőle választ túti bántalmazták testileg, lelkileg ráadás olyan dologra kényszerítették amit ő nem akart.. Igaz pici.. Tessék itt a tesókád.
De a gyerek egy szót sem szólt csak bámult nem ilyen volt még a testvéréért sem sem nyúlt liam meg fogta a kis srác kezét.
- fogd meg a picit mindjárt jövök!
Át adta a picibabát Liam egyik kezébe a pici babá másik kezével meg a kis fiú kezét fogta. Lexi elő kapta a a fegyverét tárt cserélt és be rontott a hotalba.
- hölgyem ez egy férfi szálló!
- szarok az egészre és a mocskos kis bizniszetekre, hogy nem ég le a pofád kis gyereket dugattok felnőt emberekkel. Ezért pénzt kértek nő vagy te is lehet anya milyen anya az ilyen lehet milyen lenne ha a te gyerekedel tennék ezt mindegy dölgesz te is ringyó dölgesz mindenkivel aki itt van!!
Ezzel a hosszú monológgal le lóte Lexi a recepcióst majd szobáról szobára ment tele volt a szálló sok nagy  ,,kutyával '' Lexi minden felnőt férfit le lőtt aki gyeret dugott. Majd mikor végig járta a szobát 15 gyerekkel jött ki köztük épp hogy elsős korú és kisebb gyereke de voltak olyanok is akik Lexivel voltak egy idősek.
- nah menjünk haza!
- törpe hogy akarsz haza menni őket itt hagyod?
- természetesen nem. Haza viszem őket egyenlőre.
- jól van szólok az embereinek de messzebb kellene innen menni.
Két útszával arréb mentek majd érkeztek sorba a kocsik Liam, Lexi és a pici baba meg a pici baba 5 éves kistestvére egy kocsival mentek haza.
- törpe beszélnünk kell!
- mond Liam

maffiába csöppenve (Szünetel Technikai Okok Miatt)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora