-föni merre?
-oszoljatok szet! Lexi te gyere
-mindjárt!
-Lexi mit csinálsz azt mondtam maradj szorosan melletem.. Vigyázz
Lexire célzott egy ellenséges banda tagja liam elkapta lexit így a ki lőtt töltény a fönök vállát érte
-nálad a fegyverem lődd már le!
-j.. Jó
Felelte remegő hangon de még sem merte meg tenni még szerencse, hogy Liam egyik embere a közelbe volt és le lőtte
-fönök jól van?!
-persze
-liam vérzel!
-meg szereztétek amiért jöttünk
-igen fönök
A maffia vezér válából már a vér csepegett.
-akkor menjünk haza!
A haza felé vezető úton Liam egy árva szót sem szólt Lexihez, mikor be mentek a házba a maffia vezér el kapja Lexi csúklóját és le rángatta a celához, ahol a bukott elenfél kémje volt.
-nesze lődd le! Vagy én teszem meg akkor meg keresni kell még egyet akit te lőhetsz le így plusz egy életel kevesebb.
Liam Lexi kezébe nyomta a fegyvert, de a lány csak remegő kézzel fogta a fegyvert a bukott kémre a főnök nem sokáig gondolkodott, elkapta Lexi karját majd magához húzta a lányt a fegyverre és Lexi kezére tette a kezét és így húzta meg a ravaszt a bukott kém eldőlt majd a főnök ott hagyta a lányt a holt testtel.
-főnök minden rendben??
-nem nincs most öletem meg vele a bukott kémet!
-képes volt rá?
-maga nem meg kellet fogjam a kezét és mivel meg nyomtam az újját ezért húzódott meg a ravasz.
-csalódott benn??
-igen nagyon azt hittem végre képes lesz meg tenni! Milyen kém az aki nem képes ölni ha kell!
-sajnálom úram
-én is! Szólj a külföldi kémnek, hogy azonnal jöjön vissza van egy feladata!
-rendben! Küldjem a magán gépet érte!
-igen.
-csalódott bennem?!! Jóvá kellesz tegyem!
-Lexi már fel jöttél?! Menj a szobádba!
-úram 1 óra múlva meg érkezik a kémünk!
-rendben 10 perc múlva menjetek érte! Hozzátok ide meg kell mondanom mit kell majd tegyen!-Főnök meg jöttünk!
-pompás.. Ti elmehettek!
-ülljön csak le!
-mi lesz a feladatom?
-el kellesz lopjon egy kis táskát ami egy listát tartalmaz, azoknak a nevezik akik mostanába vásároltak a fekete piacon. Az előző kém nem jót loptt el.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
maffiába csöppenve (Szünetel Technikai Okok Miatt)
БоевикEgy 17 éves lány aki az utcára került meg élhetése érdekében néhe lopni kényszerül kisebb bódéktól ahol nem mindig jár sikerrel de egy nap bele botlik egy emberbe.. A sors keze volt, hogy bele botlott akkor a vagy jól járt - e hogy bele futott..ez a...