- azonnal hozasd be Asht a kórházba!
-boss miért?
-nem hallottad örökletes gyógyíthatatlan pusztító betegség.
Asht nagyon gyorsan be vitték a kórházba ahol seperc alatt meg vizsgálták.
-nah? Mondja úgye Ash nem beteg???
-nem beteg! Ő és a picivel nagyon kicsit egyeznek csak mármint gének alapján vagyis valószinüleg, hogy az egyiküknek más az egyik szülője.
-és Riko??
-jobb ha le mondanak róla sajnálom.
- anya Rikohoz akarok menni!
-jól van megyünk picim.
Be mentek Rikohoz. Ash oda ment az öcsse mellé még fogta a picike kezét de a gép ami a szív vérést mutatja hirtelen sipolni kezdett.
- Riko. Riko kérlek kelj fel neves,legalávb nyisd ki a szemed Riko!!!
Lexi azonnal sietett az ajtóhoz és segítségért kiabált az orvosok hamar oda értek ki tesékelték Asht és Lexit a szobából.-nah?
-egyenlőre stabilizáltuk az állapotát de éjszaka dől el mi lesz vele.
Este 11 kor nagy zsivaly lepte el a kórház folyosóját ahol Lexi és Riko is volt. Az orvosok csak kiabáltak hogy gyere seiess elfogjuk veszíteni amire Lexi is ki kell az ágyból maga után húzta az infúziót és arra felé indult amrre az orvosok is. Fél óra múlva sorba jöttek ki az orvosok és nővérek az egyik orvos meg állt Lexivel szembe.
-sajnálom elvesztettük!
-mi meghalt??
-mi mindent meg próbáltunk.
-mi az öcsém meg hallt?
Ash ott állt Lexi mögött.
-ash már fel keltél? Helló boss.
-Ash itt vagy?
-itt aludt nem akart haza menni hogy reggel jó reggelt tudjon mondani nektek.
-Riko
Az ötéves kis fiú be szaladt Rikohoz fel mászott hozzá és az ölébe fektette.
- öcskös kérlek öcskös
-picim sajnálom az öcsikéd elment.
Lexi ezt a mondatot könnyeivel küszködve mondta.
- boss itt vagyok!
- kérem menjenek ki!
-öcsikem..
-kérlek vidd ki innen Asht.
Így tett de Ash pici kezeiből alig lehetett ki venni a testvérét mikor az ember fel vette az ölébe akkor is csak a test vére után sírt vissza akart menni hozzá.- hogy van?
-hogy van a főnök Lelkileg ez elégé tracsra tete hogy lehet ez meg kérdezni most?
-a kis hölgy haza mehet 3 nap alatt sikerült fel épülnie viszont a kis srácnak itt kell maradnia lelkileg és mentálisan is meg sérült nem képes fel fogni, hogy el vesztette az öcsét. Szóval ő napi 24 órás meg figyelés alatt fog állni és különféle gyerek orvosok és pszichiáterek fognak hozzá járni. Aztán ha jobban lesz el kell hejezni egy másik családba önnél nem maradhat nem tesz neki jót hogy az öcsére emlékezteti minden önnél.
VOUS LISEZ
maffiába csöppenve (Szünetel Technikai Okok Miatt)
ActionEgy 17 éves lány aki az utcára került meg élhetése érdekében néhe lopni kényszerül kisebb bódéktól ahol nem mindig jár sikerrel de egy nap bele botlik egy emberbe.. A sors keze volt, hogy bele botlott akkor a vagy jól járt - e hogy bele futott..ez a...