76.rész

56 1 0
                                    

-válalnom kell a kockázatot.
- javaslom hogy..
- nem. Nem mész vagy akkor veled tartok.
- mi azt nem! Hülyeség lenne most ilyen körülmények közt magára hagyni a bandát.
- boss épp azt akartam mondani, hogy ne maga menjen!
- nah látod!! És miért nem akarod, hogy veled menjek?!!
- hát mert tudjuk mit tettem le romboltam Koll házát és tönkre tettem elég sok mindenét
- és ez már nem most volt.
- igen de ha egy olyan pillanatra vár hogy se te se én legyünt itthon.. Há..
- boss kérem nyugodjon meg ha erre az alkalomra is várna mi nem hagyjuk magunkat.
- akkor induljunk! Lehet maradunk egy kicsit még pihenni is.
- de jó ötlet! Lőt sebekkel jösz küldetésre.
- te már hányszor meg tetted és amúgy meg nem agyon késeltek szóval semmi bajom.
Gyorsan el készültek jó melegen fel öltöztek és indultak is a géppel. Liam jól mondta másnap estére értek oda.
Le szállt a géppel a pilóta Lexi és Liam ki szállt majd a gép vissza indult.
- ez mind szép és jó hogy itt vagyunk de honnan tudjuk kit keresünk!!
- könnyü lesz hisz néz szét erre nem járkál senki!
-jah ful sötét van, hogy nézzék szét. Ráadásul és ha más is erre jön véletlenül.
- akkor mondok egyet ami miatt biztos fel fogod ismerni. Egy aktata táska lesz nála.
- váó egy akta táska. Másnál nem lehet. Olyan vagy mint aki csak most csöppent a maffia életbe.
-végig hagynád mondani a mondandóm. Akta táska lesz nála ami egy bilincsel lesz a kezéhez rögzítve plusz az arcán a jobb szeménél van egy mély csikarás seb.
-jó de akkor is, hogy fogjuk meg találni.
- van egy nyom követő nálam ami az akta táskát méri be ugyan is volt benne elrejtve egy nyom követő.
- mondjuk ezzel kellet volna kezdened de akor induljunk.
- az előbb azt mondtad sötét van inkább éjszakára kellene fedezéket keresnünk.
- oké! Olyan mint ha ott lenne valami nem vagyok benne biztos a nagy sötét miatt.
- menjünk akkor nézzük meg.
Elindultek meg nézni mi van a távolba.
-Liam miért fogtad meg a kezem?
- így biztonságosabb és tudom, hogy biztonságba vagy.
Egy picike kis házikó állt a távolba.
- akkor ma éjszaka itt alszunk.
- oké.
Pirkadatt előt útnak indultak még akkor kicsit sötét vélt.
- Ahj Lexi miért ilyen korán indulunk.
- tudod te is, hogy meg kell találnunk a kémet.
-igaz de olyan jó volt még aludni és mit vársz jóval többet szoktam aludni.
- tudom de akkor is gyere utól kell érnünk a kémet.
- öm Lexi!! Pisilnem kell..
- előre megyek addig meg te elvégezheted a dolgod de siess.
-oké

- sokáig voltál
-bocsi csak tudod olyan hideg van hogy a pisi is majdnem jégcsapp lett.
-szerinted én nem érzem milyen hideg van.

- Lexi milyen messze van még az a kém lassan már megint be sötétedik.
-már egészen közel jelzi.
- Lexi ott egy kis fa házikó aludjunk ott majd holnap tovább megyünk.
- neh még nincs sötét menjünk még egy kicsit

maffiába csöppenve (Szünetel Technikai Okok Miatt)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang