63.rész

61 1 0
                                    

- úgyan már csak szerénykedik! A be fogadott nagyobb gyerekeket ki képezte már egész ügyesek és a két tanítványa már a profi kém szintet ütik ráadás két kisebb maffia bandát az irányítása alá vont. És még ez nem minden a legnagyobb rivális bandából is egy kis részt is már a kishölgy irányít.
- azt tudtam én, hogy nem hagyom rossz emberre a bandám majd egyszer te veszed át az irányitását. Nagyon büszke vagyok rád, hogy egy hónap alatt ennyi mindenre jutottál.
- a legjobbtól lestem el.
- boss lady ma ennyi edzés elég volt.
- rendben öcskös.
-hogy mi?..
- főnök csak a kishölgy és a tanítványa olyan jóba lettek, hogy a kisasszony így hívja Diegot.
-hmmm. Ja...
- boss lady akkor én mentem engedelmével. Főnök..
- maradj itt vacsorára.
-nem szeretnék útba lenni főnök.
- nem leszel útba Diego!
- hát akkor legyen.
- mit szeretnél enni Diego!!
- nekem mindegy
-jó akkor össze üt a séf valamit Diego

- hmm... Ez nagyon finom volt.
- örülök neki, hogy üzlet öcskös. De ha nem zavar titeket én megyek le tusolok és be dobom a szunyát.
- rendben Lexi menny csak.
Liam és Diego kettesben maradtak.
- nah ide figyelj taknyos szerintem már ezt mondtam neked egyszer maradj távol Lexitől nem tudom mi terved vele de esküszöm ha valami pervez ki nyírlak!
- szerintem ezt félre ért a boss lady csak a tanárom és azért kerültünk ilyen közel mert .....sok közös van
Végig sem hagyja mondani amit szeretne.
-jah én meg sík hülye vagyok nem?!!gondolkodni meg kellet álnod.
Liam fel állt az asztaltól és el kapja Diego felsőjét.
- esküszöm ha kiderül, hogy le feküdtél vele én magam foglak ki belezni nah kotródj míg nem verem be a képed.
Liam el engedte Diegot aki szó nélkül haza ment. A maffia vezér fel ment a szobájába ahol Lexi már az ágyba feküdt.
-öm... Lexi te itt?
- igen történt némi változás 1 hónapja. Ash az 5 éves kis fiú meg kapta az én szobám a két vendég szoba meg ki képző pálya lett a másik vendég szoba meg sérült el látó lett ahol jelenleg is 2 gyerek pihenget így én ide költöztem.
- rendben.. Látom a pici baba veled maradt.
- igen Rikó velem maradt, hogy Ashnak legyen egy kis személyes tere.
- Rikó a pici baba?
- igen.
-akkor megyek én is le tusolok aztán alszom.
Liam be ment fürdeni Rikó pedig aki a kis ágyában feküdt sírni kezdett.
- nah úgy látom ma sem alszol a kiságyadban jól van gyere ide.
Mire liam vissza ment a fürdőből Lexi el aludt a karjaiba a picivel.

-Lexi néni.. Anya!!
- mond Ash mi baj?
Lexi Rikót ölelte aki az ágyközepén a maffia vezér keze a picin és Lexin volt akár csak egy boldog kis család olyanok voltak úgy együt.
- éhes vagyok anyu

maffiába csöppenve (Szünetel Technikai Okok Miatt)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora