80.rész.

47 0 0
                                    

-köszönöm! Baszki szét megy a fejem. Neked nem fáj?
- már én hozzá szoktam és egyébként te ittál az éjjel jobban.
- lehet nem kellet volna ennyi sokat.
- lehet de legalább nem fáj a sebed vagy igen?
- egy picit még sajog de nem vészes.
- jól van
- nem jössz ide egy picit.?
- melléd?...
- nem a földre hülye. Persze, hogy mellém.
-jó
Liam oda feküdt a lány mellé aki azonnal a maffia vezér mellkasára tette a fejét.
- baj hogy ide fekszem? Csak így biztonságosabban érzem magam.
- nem baj.
A maffia vezér cirógatni kezdte a lány fejét közbe beszélgettek majd lassan meg hozták a reggelit.
- egyél jó étvágyat.
- te nem eszel?
- nem most nem kell!
A reggeli omlet, virslivel és avokádós pirítós teával.
- tessék
Lexi a villájára fel vett egy kis omlett meg virslit és Liam szájához nyújtotta. Ketten meg ették a reggelit igaz Lexi értette Liamet akinek nem igazán volt ellenére a dolog.
- remek hetünk volt itt nagyon élveztem. De már nem kellene haza menni Liam.?
- igazad van fel hívom őket!
- ne ők is hagy pihenjenek! Mi lenne ha most mink is olyanok lennénk mint a normál emberek.
- ezt hogy érted?
-hogy nem magán repülővel mennénk haza.
- de akkor hogy jutunk haza?
-hát rendes repülővel és taxival.
- jó ha ezt szeretnéd szólok a recepción, hogy ki jelentkezünk és kérünk egy taxit.
-köszi.

-mindjárt itt a taxi!
Meg is érkezett hamar a taxi be ültek de az autó nem indult.
-öm miért nem megyünk már.?
- jönnek még utasok nem fogok százszor szaladgálni úgy is egy helyre mennek!
-öm... Ok.
Kb tíz perc múlva ki jött a hotelből egy három fős kis csapat.
- úgye most viccel még három embert akar el vinni de már csak két hely van.
-nem viccelek! A kis hölgyet az ölébe veszi gondolom ez nem probléma ha el akarnak jutni ahova menni akarnak  .
- nem gond
Lexi ezt ki mondta és már bele is ült Liam ölébe be szállt az a három ember is és el indult a taxi.
Az út nem volt a legjobb hisz tele volt kátyukkal ami miatt Lexi mozgolódni kezdett Liam ölébe akinek az arca el kezdett vörösödni egy idő után majd magához szorította a lányt.
-mi az Liam?
-semmi!!
-akkor miért szorítottál ennyire magadhoz?!
-csak úgy.
- Liam valami nyo...

maffiába csöppenve (Szünetel Technikai Okok Miatt)Место, где живут истории. Откройте их для себя