86.rész

60 2 0
                                    

-most komolyan el akarja venni a főnöktől Asht? De abba bele fog roppani.
-figyeljen az ön főnöke még nem nagy korú szóval eleve nem is lehetne nála  gyerek. A másik meg most első sorban a gyerkőcöt kell nézni nem tud oda vissza menni ahol minden az öcsére emlékezteti.
- értem de maga nem ért, hogy ebbe a főnök is bele fog roppani.
- majd fel dolgozza és jobb lenne ha a gyereket nem is látogatná!
- ez kegyetlenség, hogy kérhet ilyet egy orvos!!
Ezzel az orvos el is sétált.
- boss mehetünk?
A lány üveges tekintettel nézett maga elé bólintott egyet majd halkan meg szólalt?
- Ash hol?
-boss jobb lenne ha ő most itt maradni nem tudta fel dolgozni teljesen az öccse halálát és jobb lenne ha nem látogatná az orvos mondta.

- boss már össze kellene egy hét után szednie magát. Valakiknek vezetnie kellene a bandát.
-jó össze szedem magam. Valami hír Ashról.?
- boss Ash még mindig elég rosszul viseli az öcse halálát de találtak neki egy idéglenes be fogadó családot akik járnakhozzá és sok figyelmet fordítanak rá. Liam...
- Liam nem érdekel csak szó nélkül le lépett.

- boss kaptam Ashról híreket.
- nah hogy van 2 hónap elteltével.?
-hát egy kicsit zárkózott lett az új családja felé de már lassan kezdi elfogadni, hogy el vesztette az öcsét.
- talán meg kellene látogatnom.
- boss Ash még lehet nincs erre felkészülve.
-jó akkor még nem látogatom meg.
Ekkor valaki meg nyomta a ház csengőjét.
- boss meg nézem ki az.
-rendben!
A posta ládába csak egy levél volt Lexi
nevére címezve.
-boss ez volt csak.
Fel bontotta a levelet amiből ki derült, hogy Koll küldte. Daniel '' fia,,
- boss mi áll benne ha meg tudhatom.
-Kolltól jött azt akarja, hogy menjek el vele egy vacsorára, mert valami fontosat akar mondani.
-és boss el megy?
- persze, hogy nem!
-de az áll a levélbe, hogy valami fontosat akar mondani.
-jó akkor meg elmegyek Ahj..
- akkor szólok az embereknek
-nem! magam megyek!
Lexi át öltözött, nem nagy kedvel elment a meg beszélt étteremhez ahol már Koll ott várta az asztalnál.
- nah mond mit akarsz!
- csak beszélgetni.
- én nem akarok veled legszivesebben itt és most le durantanálak.
- nyigu mondom csak beszélgetni akarok veled.
- jah valami fontosról mi?!!!
- igen de jobban örülnék ha nem forgatnád a szemeid és nem lennél ennyire szarkasztikus velem igazán lehetnél kicsit kedvesebb legalább.
- pffff.....veled legyek kedvesebb nah azt várhatod! A te mocskos terved miatta hallt meg mind a két tanítványom és legyek veled kedvesebb!!!

maffiába csöppenve (Szünetel Technikai Okok Miatt)Onde histórias criam vida. Descubra agora