41.rész

77 1 0
                                    

-törpe csaj bevetésen tanulnak az újoncok.
- de egy ilyen bevetésre vinni??!
- törpe akkor milyen bevetésre vigyem segítsen át egy nénit az úton! Tisztába vannak vele hogy kémek lesznek és egy kém az életével játszik.
- de ő egy újonc és miért nem volt vele senki meg hány éves amúgy?
-nem volt elég ember azért hogy az újonc kémekre vigyázzanak 15 éves két évvel fiatalabb mint te.
- hol van?!!
-az egyik vendég szobába! De miért érdekel annyira?!
- téged miért nem hisz az egyik emberedről van szó.
-ő még csak egy újonc könnyen pótolható.
-hogy mondhatsz ilyet! Ő még szinte gyerek és amúgy meg rólam is ezt gondolod?!!
-te más vagy!
-jah valóban én már nem újonc vagyok most inkább hagyj egy kicsit!
Lexi meg kereste azt a 15 éves fiúcskát és be ment hozzá.
- szia én Lexi vagyok nagyon sajnálom, hogy ez történt veled!
-csak az én hibám figyelmetlen voltam!
- nem értem Liamet újoncot visz egy ilyen veszélyes bevetésre.
- mert ebből tudok tanulni
- nen igaz mert nem csak ebből tudsz tanulni. És amúgy sem kaptad még meg a megfelelő kiképzésed. Meg is hallhatál volna miért válaltad te is ezt a bevetést.
- tisztába vagyok azzal, hogy meg is halhattam volna de ez ezzel jár. De ezt azért vállaltam, hogy bizonyítsak.
- bizonyíts!! Kinek és miért?
-hogy a főnök meg bízzon bennem teljesen és, hogy büszke legyen rám! És kegyedet is meg akartam védeni.
- Kis asszony jobb lenne ha ön is elmenne piheni még a kölyöknek piheni kellene.
- jól van akkor megyek szia! De előbb hogy hívnak?!
-Diego vagyok kisasszony.
- akkor viszlát Diego mihamarabb épülj fel és majd segítek a kiképzésedben.
Lexi fel ment a szobájába de az újonc kémet nem sokára Lexi távozás után a maffia vezér meg látogatta.
- fönök hamar jobban leszek és megyek bevetésre.
-szerintem nem voltam érthető mikor szóltam neked, hogy maradj távol Lexitől.
- fönök nem is tettem semit.
- szóltam
Ezzel a maffia vezér magára hagyta az újoncot.

- doktor már Diego jobban van folytathatja a ki képzését
- kisasszony az újonc már jobban van 1 hét elég idő volt neki fel épülni.
- akkor rendben megyek is hozzá.
- héj kölyök hova sietsz ennyire?
-Diegóhoz át vettem a ki képzését.
- mi?
- bocsi de most nem érek rá!
Lexi ki ment Deigóval a sikátorhoz.
- kisasszony nem akarom önt meg kérdőjelezni de miért jöttünk egy sikátorhoz?!
- ma itt lesz a kiképzésed azt fogjuk gyakorolni hogy menekülj el!
-kisasszony de menekülni könnyü csak el kell rohanni
- igen?! Akkor menekülj el előlem de tégy úgy mintha az életed múlna rajta.
- rendben kisasszony!
El is kezdődik a menekülési próba Diego az utca felé rohan Lexi direkt Diego mellé lő.
- eez mi volt kisasszony?!

maffiába csöppenve (Szünetel Technikai Okok Miatt)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt