Lexirá vette magát oda bújt Liamhez a mellkasán feküdt, de a lány nem tudta hova tenni a kezét sehogy nem volt jó ezért a maffia vezér meg fogta és a mellkasára hejezte. Erre Lexi fel nézet Liam pedig meg puszilta a homlokát.
- aludj jól picur
-ttte is.
Ekkor a maffia vezér a kezeit a lány derekára hejezte.
- baj hogy a derekadon van a kezem? Csak így legalább át tudlak ölelni.
- nem gond.- főnök kész a reggeli.. Óh elnézést.
- csöpség fel vagy már?.
- aha menjünk enni.
- menjünk-köszönöm nagyon finom volt.
- hé törpe hova mész most.?
-fel öltözöm utánna gondoltam szét nézek a környéken kocsit.
- megyek akkor elő készítem a kocsit.
- gyalog mennék és magam.
- de..
- nem kell félteni az útcán nőtem fel csak meg nézem mi van a többiekkel.
- hát jó.-főnök beszélhetnénk.
- mond!
-amit reggel láttam együt aludt a főnök a kis asszonnyal?
-igen de mi a gond!
-főnök szólt, hogy szóljak ha valakihez túl közel kerülne mint kellene. Emlékszik ezt akkor mondta mikor az apj
-EMLÉKSZEM MIT MONDTAM
- Liam miért kiabálsz?!
-semmi fontos. Szeretnék veled menni ma Lexi.
-hát jó. De gyalog megyünk és fegyverek sem kellenek.
-de azért lesz nálam fegyver elvégre a maffia feje vagyok.
- jó ahogy gondolod de akkor menjünk.
- hova is megyünk pontosan törpe.?
-csak a hozzám hasonló sorsa jutott gyerekekhez és a fiatalokhoz.
- de miért vagy ebbe olyan biztos, hogy ott lesznek?
-mert mielőtt hozzád csapódtam adtam két fiatal testvérnek egy jó tanácsot.
- mi volt az a tanács? Törpe nem tudtam, hogy ilyen bölcs vagy.
-ha ha most kötekszel vagy tudni akarod mit mondtam nekik?!
-érdekel törpe.. Csak ezt muszály volt el sütnöm.
- szóval csak azt mondtam nekik, hogy együt biztonságosabban lesznek és szerezzenek még több hozzájuk hasonló sorsú gyereket és erre ők így is cselekedtek. Közösen össze hoztak hát nevezzük egy kis bázisnak ahol élhetnek vigyázva egymásra.
- ez nagy ötlet volt.. De.
-azt akarod kérdezni miért törődöm azokkal a gyerekkel?! Egyszer a szárnyaim alá vettem őket de bele buktam élelmet alig alig tudtam szerezni ezért mondtam nekik, hogy ez nem fog menni igy..
- nem pesztrálod őket tovább igaz törpe.
- hát nem pontosan. Mindig mikor valami élelmiszert szereztem elvittem hozzájuk és le léptem, hogy ne okoznak nekik gondot. Mivel ők tisztességesen szereztek élelmet míg én el loptam azt. Ezért jobban jártak ha nem mutatkoztak velem, de a távolból figyeltem óvtam őket.
YOU ARE READING
maffiába csöppenve (Szünetel Technikai Okok Miatt)
ActionEgy 17 éves lány aki az utcára került meg élhetése érdekében néhe lopni kényszerül kisebb bódéktól ahol nem mindig jár sikerrel de egy nap bele botlik egy emberbe.. A sors keze volt, hogy bele botlott akkor a vagy jól járt - e hogy bele futott..ez a...