A maffia vezér annyira vágta az paradicsomot meg az uborkát, hogy az újába is bele vágott. Lexi oda ment Liamhez de ő úgy viselkedett mint egy gyerek a háta mögé dugta a kezét.
-mit csináltál megint.
-semmit!.
-aha nah muti!!
Elő vette a kezét a háta mögül az újja pedig vérzett.
- meg vágtad az újjad gyere ide!
Lexi elő vette a sebtapaszt le üllt a székre és maga elé húzta Liamet majd az újára tette a sebtapaszt.
-Liam le vennéd kérlek a poharakat én nem igazán érem el csak akkor ha székre állok.
- le veszem.!
-öm Liam ott a fazekak vannak
- jah...
- nem azért te itt laksz nem tudom hány éve és nem tudod a honyhádba mi hol van.
- nem igazán hisz sose kellet kaját készítenem.
- de mikor beteg voltam hoztál fel nekem azt nem te készítetted?
-nem. Azt is az egyik séf.
- akkor most együt készítettünk magunknak enni.
- én nem segítettem semit az egészet te csináltad.
-de igen is segítettél együt készítettük. Nah jó étvágyat.
-jó étvágyat.
Meg kajáltak elpakoltak maguk után ki mentek a kertbe le ülltek a nagy melegtől a fa alá ott beszélgettek.
- mi ez a hang!
-mint ha valami nyigna!
-nézd a fán ragadt egy macska nem tud le jönni. Segitek neki!
- ezt engedd át nekem a kaja készítésben te vettél ki nagyobb részt ebből én szeretnék.
- hát jó ahogy akarod.
Gond nélkül le vette a macskát a fáról de mikor simogatni kezdte az meg csikarta először a kezét majd az arcának úgrott.
- sicc onnan rossz macska.
- rohadt macskája. Ez a hála mert le szedtem a fáról.
Lexi meg fogta Liam csuklóját és el indult vele a házba ott le ültette a kanapéra. A lány el ment a konyhába ragtapaszért Liam lába ki volt nyújtva Lexi a maffia vezér lába felé állt majd óvatosan az egyik sebtapaszt az orrára a másikat az arca oldalára tette. Hirtelen Liam felhúzta a lábát és elkapta Lexi derekát és az ölébe rontotta majd átölelte jó szorosan .
-Liam
-köszönöm, hogy vagy köszönöm, hogy gondoskodsz rólam és azt is köszönöm, hogy bármit képes lennél értem eldobni. Köszönöm Lexi.
-úgyan már ez semmiség. De hova lett, hogy kölyöknek hívsz?
-felnőttél, hogy így szólitsalak felnőttél a szemembe.
-óh..
-mindig el felejtem meg kérdezni de, hogy vagy Lexi?
-öm.. Jól de ezt miért kérded most?
-bocsi, hogy fel hozom de elvesztetted az első tanítványod és pont akkor derült ki, hogy ő valójában az öcséd és pluszba ráadás a második tanítványodat is elveszted arról nem beszélve, hogy a megmentett gyerekek közül is elvesztetted azt akivel a leghamarabb lettél a legjobba. Csak ezért kérdem.
-jah, hogy úgy kérded. Akkor a válaszom nem jól egy világ omlott össze bennem amit folyton fel építek és még épp, hogy elkezdem fel építeni már le is dől. Szóval nem jól borzasztóan még is próbálom
VOCÊ ESTÁ LENDO
maffiába csöppenve (Szünetel Technikai Okok Miatt)
AçãoEgy 17 éves lány aki az utcára került meg élhetése érdekében néhe lopni kényszerül kisebb bódéktól ahol nem mindig jár sikerrel de egy nap bele botlik egy emberbe.. A sors keze volt, hogy bele botlott akkor a vagy jól járt - e hogy bele futott..ez a...