-jól van elég a sok beszédből üllj le hagy vegyen vért tőled!
Az orvos pillanatok alat le vette a vért mikor meg nézte milyen vércsoport az arcárán hirtelen a megdöbbenés látszott.
- egyizik
Nagy boldogan jelentette ki.
- akkor tegye csak amit kell.
- de a kisasszony nagyon sok vért vesztett egyetlen emberből túl sokat kellene le venni és így ő is rosszúl lenne.
- nem gond kérem tegye meg! Vegyen le tőelm annyi vért a amennyit kell! A főnök asszonyomért meg teszek bármit.
Az orvos nem lazsátl tovább le vette a kellő vér mennyiséget majd a lány szervezetébe juttata.
- kérem mondja, hogy mindent meg tette?!!
-főnököm én meg tettem amit tudtam! Innentől már csak rajta múlik, hogy van - e elég élni akarási vágya.
Az orvos elmegy a maffia vezér be megy a lányhoz le térdel az ágya mellé majd meg fogja a kezét.
- Ahj kölyök miért kell neked mindig eddig el menni?!! Miért?.. Remélem van benned elég élni akarási vágy. Hisz az utca kölykök mind fel néznek rád velük és velünk is mi lenne nélküled?!! Igaz mondtam, hogy sies haza de úgy gondoltam, hogy épségbe..
-föni menjen piheni a kisasszonynak is pihenie kell.
- mi még be jöhetünk.
A két fiatal újonc egyszerre kérdezte.
- a saját újoncom be mehet a másik nem!
- föni legyen már engedékenyebb hisz az a kölyök hozta önt vissza!
- ha már el felejtetted emlékeztetlek ő miatta is vagyunk ebbe a slamasztikába. Megyek piheni.- menjetek be hozzá de ne legyetek sokáig hagy pihenjen
A két újonc be ment Lexihez.
-remélem jobban lesz.
- én is... Te vagy az, az újonc akit képez.?
-igen. Miért?
- mert azt mondta engem is a szárnya alá vesz és fog velem bírni ha már egyet elbir akkor engem is.
-óh..
- meg mentett a saját főnökömtől és a bandámtól én tehetek róla amiért itt fekszik.
- már miért is? Azt tudom, hogy te voltál aki elcsalta a főnököt de útánna segítettél a kisasszonynak.
- igen de mivel nem voltam képes embert ölni ezért el kapott volna egy golyó de ő elém úgrott és őt kapte el a töltény. Meg védett úgy, hogy én a másik bandába tartozom.
- a főnökasszonyom már csak ilyen. Meg védi az emberi vagy azokat akik segítenek neki kerüljön az bármibe.
-Li.. Liam.
-kérem főnökasszonyom ne erőktesse magát.
- Di.. Diego...
- igen főnökasszonyom én vagyok.
-hh. Hol van?..
- ki főnökasszonyom?
-aaz..újonc..
- aki segített önnek?..
-iii. Igen hol van?
-itt vagyok kisasszony.
- Diego. Diego védd meg kérlek addig még én nem tudom és edz vele...
Lexi kapkodni kezdte a levegőt majd hirtelen a gép amire a lány van kötve egyre kisebb a pulzus mutató.
- orvost kérem... Siessen kisasszony...
- nincs sehol orvos gyors hozok egyet.
- jó de nagyon siess...
ESTÁS LEYENDO
maffiába csöppenve (Szünetel Technikai Okok Miatt)
AcciónEgy 17 éves lány aki az utcára került meg élhetése érdekében néhe lopni kényszerül kisebb bódéktól ahol nem mindig jár sikerrel de egy nap bele botlik egy emberbe.. A sors keze volt, hogy bele botlott akkor a vagy jól járt - e hogy bele futott..ez a...