54.rész

79 0 0
                                    

- hallottam, hogy a főnök úr jön a gyereket fürdeteni és pont 3 man voltunk és le fürdettük a gyerekeket.
- öm de akkor egy gyerek miért áll kint?
- 3 man voltunk 3 fürdővel a főnökét nem számítottuk bele. De így is volt egy  aki 2 gyereket vitt fürdeni.
- akkor az a gyerek aki kint vár az még nem fürdött?
- még nem.
- akkor ti már végeztetek? Mert akkor engedjetek minket ide.
Cseréltek Liam le fürdete a maradék 1 gyereket majd vissza ment a hálójába.
- nah itt is vagyok. Ash le fürdött?
- igen már le.
- jól van.. Akkor itt ez a kis kád direkt a pici miatta hozattam.
Liam elő vette a kis kádat a szekrényből.
- ebbe engedjünk langyos vizet majd óvatosan tegyük bele a picit de a fejét fokjuk, hogy bele ne csúszon meg hogy meg ne üsse. Majd pocsoljuk rá a vizet.
-így?
- igen Lexi
Lexi és maffia vezér hirtelen jó mélyen össze néztek de mind a ketten gyorsan el kapták a fejüket.
- végeztek a fürdéssel el vigyem a kis kádat főnök.
-mindjárt végzünk.
Igazat mondott nem sokára tényleg végeztek a fürdéssel. Majd Lexi is gyors elment le fürdeni az alvás most úgy zajlot, hogy a csecsemő a kis ágyba amit Liam szerzet be gyorsan a lávukhoz. A maffia vezér a hátán aludt a kezei a feje alat az egyik karján pedig Ash alud Lexi és Liam közt.

- főnök ma igen boldognak tünik
- igen az vagyok. Igaz egy hétbe telt de Ash már nem fél tőlem
- látom nagyon sokat jelent ez most önnek főni.
- igen.. De még tetted a szükséges lépést amire kértelek?
- igen főni meg szereztem a szomszéd telek túlajdini lapját így már az az öné.
- remek. És a mögötte lévő szomszéd házát is sikerült meg szerezned?
-természetesen igen meg az építkezési engedély is meg van.
- tökéletes akkor már csak a megfelelő építő anyagokat kell be szerezni.
Úraság kérem jöjjön gyorsan!!
- mi a baj kis útca gyerek.?
-kérem siessen fel gyúladt a kis menedékünk és a főnökünk meg a testvére bent ragadt mikor mentették ki a többieket.
Liam azonnal oda sietett Lexivel és még 2 emberével.
- jó ég hatalmas a tüz
- bent van a főnökünk az öccsével kérem segítsen.
Lexi gondolkodás nélkül be rontott az és égő menedékebe. Liam is be akart Lexi után menni de a 2 ember nem engedte be.
-hol vagytok gyerekek.?
-itt vagyunk!
Lexi meg találta őket majd gyorsan fel kapta a kisebiket elvitte a kijáratog és siette vissza a nagyagyobikért.
Majd mikor a nagyibikkal jött volna ki a kijáratnál a tető léc le zuhant Lexi odébb dobta a gyereket de így az égő oszlop az ő lábán landolt.
- menj ki ha itt maradsz meg hallasz.
A gyerek gyorsan ki szalad
- hol van Lexi miért nem jött már ki?
-bajban van rá esett az égő oszlop a lábára.
-eresszetek hagy menjek!
- de főnök nagyon nagy a tüz és a gáz sem jó ha be lélegzi!!

maffiába csöppenve (Szünetel Technikai Okok Miatt)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora