33.rész

98 3 0
                                    

A maffia vezér fel vitte a lányt az egyik szobába ahol óvatosan le tette az ágyra be takarta majd át ment ő is a saját szobájába. Lexi éjnek éjjelén fel riad és át indult Liamhez.
- mi az a hang!ütés hang.?
A lány kérdezés nélkül be nyit a maffia vezér háló részlegébe
-Liam mit csinálsz.?!!
Lexi oda rohant a maffia vezérhez aki a falat ütötte.
-ne csináld kérlek!
A lány Liam előtt áll már lassan könnyes szemekkel.
- miért teszed ezt ha már anyire püfölni akarsz valamit lent van a box bábu attól legalább nem lesz sebes a kezed vagy ha embert akarsz ütni, itt vagyok üss csak ne falat mert....
Lexi még be sem tudta fejezni a mondandóját Liam már magához szorította.
- sosem bántanálak! De miért vagy fel ilyen későn miért nem alszol még?
- rosszat álmodtam és nem tudtam vissza aludni féltem. Meg mikor részeg voltam és még mikor beteg együt aludtunk és ezen alkalmakkor aludtam a legjobban.
- és ha én aludtam volna mit tettél volna vissza mentél volna a szobádba?
-hát nem akkor oda bújtam volna mögéd.
Liam arcán egy mosoly jelent meg de utánna el is fordította a fejét Lexitől.
- baj lett volna ha alszol és mögéd bújtam volna.
- nem
- akkor miért fordítottad el, előlem a fejed?.
Lexi a maffia vezér elé lépett majd meg pillantotta, hogy a mindig ridegnek mutató állandóan komoly maffia vezér mosolyog és nem az a mosoly amit a megrendelők felé mutat néhe hanem ez igaz mosoly.
- akkor ma itt aludhatok veled Liam.?
-persze picur.
- mindjárt jövök
Lexi pillanatok alat vissza ment a kezébe kötéssel és jóddal.
- azok minek?
- hát mert a falat ütötted és a bütyköd vérzik.
-ez csak karcolás és lényegtelen amúgy is.
- nem érdekel, hogy nem nagy seb de akkor sem marad így szóval add a kezed!
Lexi gyorsan tettrá jódot és be is kötötte.
-köszönöm picur.
- szívesen de többet emiatt nem szerezhetsz még karcolást sem.  De nem értem miért ütötted a falat?.
- hát ideges voltam de már lényegtelen. Inkább menjünk aludni. Csak szólok felsőt nem szoktam alváskor fel venni.
- jól van ha te így szoktál aludni.
Be fekednek az ágyba a maffia vezér kényelmesen el fekszik a keze a feje alatt vannak lexi pedig az ágy másik részén és annak is a szélén fekszik.
- picur kényelmeskedj és gyere beljebb le fogsz esni az ágyról. Meg értem, hogy a mai nap után félsz egy kicsit az emberektől de tuddnod kell, hogy nem bántanálak soha és nem is tennék olyat amit te nem szeretnél. Szóval gyere beljebb.
-jól van.
-gyere búj ide
- hogy mi? Liam?
-gyere búj ide hozzám. Hisz amiket fel soroltad, hogy akkor aludtál a legjobban akkor oda bújtál hozzám. Gyere búj ide.
-ömmm. Oké...

maffiába csöppenve (Szünetel Technikai Okok Miatt)Onde histórias criam vida. Descubra agora