53.rész

64 0 0
                                    

-óh mióta ácsorogtok ott?
- hát már egy ideje. Figyelj Liam tisztázni szeretném veled, hogy miért is reagált a kis srác úgy ahogy.
- mond
-tudod, hogy ezek a gyerekek miket éltek át. Én is akkor jöttem rá mikor a kicsiket fürdettem néhányuk fél a közeledő kezektől de plána a férfiaktól, és a ahogy te is mondtad ennek a kis srácnak van egy trauma félesége ezért tette azt amit tett.
-igaz.. Azt hittem ez a problémája meg oldódott ugyan is a többi gyerek már nagyon jól meg vannak.
- igen ám de a többi gyerekebe is van még némi félelem csak ők nem mutatják annyira ki.
A maffia vezer le térdelt Lexi elé akinek a lábát karolta a kis srác.
-szia öcskös ne haragudj elfelejtettem, de ne félj én nem akarok nektek rosszat lehetünk haverok?.
A fiatal maffia vezér kezet nyújtott a kis srácnak. A kis fiú felnézett Lexire aki meg fogta a kis gyerek kezét és Liam kezébe tette.
-jól van öcsi akkor már lehetünk haverok hogy hívnak.?
- Ash!
- szépneved van haver.
- látod Ash Liam nem akar neked rosszat a kis öcséddet is, hogy fel viditotta és nézd csak mikor aludtatok ki kezét ölelted.
Lexi elő vette a telefonját majd meg mutata a múlt éjel készített képet.
- picúr ez honnan van?
- hát tegnap ki jöttem a fürdőből és igy találtalak titeket majd le fotóztalak és le mentem aludni.
- akkor azért a nappaliba aludtál
- igen..
-néni...
- tessék Ash?
- éhes
- mindjárt hozok valamit enni addig maradj itt jó.
A kis srác bólintott egyet. Lexi le ment enivalóért Ash nem mozdult onnan csak nézte, hogy Liam játszik a kis babával.
- szeretnél te is játszani haver?..gyere fogd meg a kis öcséd és ülljetek fel a hátamra.
Ash gondolkodni kezdett majd meg fogta a kis öcsét és fel ülltek a maffia vezér hátára aki lovacskásat játszott a kicsik kedvéért. Lexi mire vissza jött annyit látott, hogy Ash a kis öccsével Liam hátán üll és nevetnek.
- meg hoztam az enni valót! Ash jó végre nevetni látni.
- haver ha valamit kapsz köszönd meg.
- köszönöm néni.
-hívj Lexinek őt pedig...
- hívj havernak
- rendben.
- Lexi le fürdeted Asht és a picit?
-le fürdettem.. Csak még én nem fürdettem csecsemőt.
- akkor várj meg de adig fürdesd meg Asht.
- rendben de te hová mész?
- megyek még fürdettem a többi gyereket akiknek kell segítség.
Mire Liam le ért a kis ovis korúakhoz a szobába csak 2 gyerek volt.
- öm... A többiek?
-a fürdőbe.
- mi maguk fürdenek
Liam be rontott a fürdőbe ahol az egyik gyereket már fürdete Liam egyik embere.
- te mit csinálsz?

maffiába csöppenve (Szünetel Technikai Okok Miatt)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora