75.rész

45 1 0
                                    

Lexi az egyik kezével az ágyra támaszkodik a másikkal Rikot akarta fel venni de amelyik keze lent volt Liam meg fogta.
- gyere te is ide pihenj velünk.
-de.
- nincs semmi de gyere te is rád fér.
Lexi oda fekszik melléjük.
- kényelneskedj el.
-jó
Lexi az oldalára fordul Liam és Riko felé.
-kényelmes? Ha nem nyugodtan tedd a lábad a lábamra.
- de pont az van meg lőve!
-nem baj nem fáj.
- de..
Liam másik kezével el kapta a lány combját és a lábára tette.
- Lian pont a fájós kezeddel..
-igen mert a másikon Riko fekszik te meg nem voltál hajlandó a lőtt seb miatt oda tenni a lábad.

-főnők. Óh alszanak akkor vissza jövök két óra múlva.
Liam jó karján feküdt a kis Riko aki mellet  Lexi és keze is rajta volt a csöpségen de a maffia vezér keze is ott volt. Lexi és Liam keze egymáson volt így aludtak.

-főnök bocsánat, hogy fel költöm de ez már nem várhat tovább.
-mondjad már fel vagyunk Riko fel költött minket.
- nagyon aranyosak voltak alvás közbe mint egy normális igazi kis család.
Erre a mondatra mind a két érintett fél arca el pirosodott.
- öm. Ez volt az ami nem várhatott tovább?!!
- nem. Igazából ezt csak el akartam mondani.
- akkor mondjad már!
- az egyik külföldi társ banda segítséget kért vagyis inkább azt szeretnék, hogy mi oldjuk meg.
-mi a feladat?
- egy Kém el lopott egy nagyon fontos iratot és az ő bandájuk legnagyobb riválisok felé halad ezt kéne meg állítani és vissza vinni a fontos íratott.
- jó ez piskóta. Hova kell utazni?
- hát ez az, hogy a menekült Kém a hegyekbe rejtőzött ahol mindent hó fed oda kell eljutni csak...
- csak nah folytasd!
-normál repülőgépen 2 nap az oda út.
- akkor ez is meg van oldva a magán géppel ha ma éjjel el indul akkor holnapra oda estére ott is van.
-akkor a magán géppel megy oda?
- igen de kit kell küldeni a feladatra.?
-mivel profi kémre lenne szükség és jó pár jelenleg külföldi bevetésen vesz részt jah meg van ami az országba teljesít de olyanok is vannak akik vissza vonultak vagy épp sebesültek de akadna olyan is aki épp rá érne.
- akkor küld azt aki rá ér.
- igen főnök de amit még mondtak, hogy az lenne jó ha a legprofibb kémünk menne mivel nem tudják mire képes az ellenség és azt sem tudják milyen képzett.
- akkor értesítsd a legprofibbat ennyi.
-igen főnök már azt teszem. Hisz a boss már többször meg mutatta milyen jó sőt a legprofibb kémeinket meg alázva némely bevetésen sokkal jobban teljesített!
- vállalom!
-mi magadnál vagy?!! Lehet, hogy ez a kém jobb mint te!

maffiába csöppenve (Szünetel Technikai Okok Miatt)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora