58.rész

73 2 0
                                    

-mit tett?nem értem!
-engem el kaptak a boss lady jöt meg menteni alkut kötöttek ,hogy el engednek ha a boss lady fel ad mindent .
-mit tett?
-jól hallod !
- de ha a saját akaratából van ott nem fog meg szökni ?!
- azért kell mennünk neki segíteni!
- kölyök tudom ,hogy azonnal a tanárodért akarsz menni de higgadj le. Téged el engedtek így számítanak rá ,hogy vissza vágsz . Ezért most muszály várni.
- jóh várok de mennyire várják?!!
-Az lenne a legjobb ha sikerül ne a kis asszonyt haza hozni mielőtt a főnök is haza ér .
- meddig lesz oda a főnök ?
- 2 hét azért legalább inkább 1 hetet  kellene várnunk addig hátha le csillaodnak a kedélyek  .
Ott marad magára a két újonc Lexi diákjai .
- Max úgye neked sincs ínyedre hogy várjunk legalább egy hetet megmentésel .
- én se akarok annyit várni de ma tuti hogy várnak . Mi lenne ha holnap napot még meg várnánk utána  mennénk meg menteni a boss ladyt !
- jó jó.. csak egy picike bökkenő van még is ! Diego újonc létünkre ,hogy fogunk a profiknak parancsolni?!! Az újoncokkal meg nem hinném ,hogy sokra mennénk !
- és azis ki zárt hogy ki képezzük az újoncokat még ma olyan szintre  .
-mi lenne ha ez a tag háta mögöt szerveznénk össze az embereket és a profikat is lenne esélyünk meg győzni hisz a boss lady mennyit tett már értük és mindenkiért  .
Az a 2 nap nagyon hamar el ment a két újonc meglepő módon nagyon sok profi kémet maguk mellé állított mind úgy érezték ,hogy tartoznak Lexinek ezzel. Felszerelkeztek fel vették a golyó álló mellényeket a legjobb fegyvereket ki választották nem vártak sokáig már indultak is .
Most a behatolás nem ment olyan könnyen mint azt képzelték Diego és Max tovább haladtak hamar meg is találták Lexit. De a látványra nem voltak fel készülve igaz a lány testén nem voltak ütés foltok de nem nézett ki túl jól .
-boss lady minden rendben ?!
-elégé meg terheltnek tűnik mint akinek tönkre tették a lelki világát.
A nagy beszélgetés közben nem vették észre ,hogy mögöttük jött egy ellenséges kém aki meg is lőte Diego vállát szerencsére Max gyorsan kapcsolt és le durrantotta .
-figyelj jobban Diego !
- ezt a tanácsot te is meg fogathatnád !
- elég a veszekedésből mit kerestek itt ?!!
- jöttünk meg menteni önt egy csapatot is össze szedtünk ezért !
Diego felemelte a lányt Max pedig fegyverrel védte őket .
- add át a fegyvered!
- de akkor nálam nem lesz boss gilr !
- Diego ha így az öledbe cipalsz akkor nem tudod használni akkor meg minek ?!!
-már meg ne haragudjon boss lady de önnek most minek fegyver ?!
-azzal ne foglalkozz ti csak menjetek ki nekem még van egy kis dolgom !
-boss girl nem hagyunk itt !
- Diego nálad már fegyver sincs nah nyomás vagy le lőlek titeket !
- boss girl tudjuk hogy azt ön nem tenné!
Ekkor Lexi Diego mellé lőt.
- nah induljatok

maffiába csöppenve (Szünetel Technikai Okok Miatt)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora