-nincs de úram!! Hátha valami olyat tesz vele!!
-jaj hát ez agasza úrfit. Meg nyugtatom én meleg vagyok!
-mi a fiúkat szereted?!!
-igen ezért is vagyok profi női öltöztető. Általában nőiesen öltözöm.
- jól van ha Lexinek nincs ellenvetése akkor maradhatsz!
-főnök csöng a telefono!
-vedd fel!
-rendben!
-szóval akkor te tényleg meleg vagy?!
-igen 100 % ban igen.
-főnök ennek nem fog örülni!
-nah mond!
-hát Lexi....
-mi van Lexivel mondjad már.!!
-egy kisebb vitába keveredett amiből verekedés lett de Lexinél fegyver volt és meg lőtte az egyik iskola társa vállát.
-Huh szerencsére a válát.
-igen uram de csak azt is azért, mert az egyik tanár meg lökte.
- azonnal megyek érte!
Liam azonnal az iskolába sietett Lexiért a haza vezető utón majdnem végig csend volt mikor a lány meg töri azt.
-öm.. Milyen napod volt??.. Nem válasz?!! jó akkor én se szólok hozzád.
Haza érték Liam egy szó nélkül ott hagyja a lányt és be megy a házba de Lexi utána megye.
-kisasszony ez a férfi lesz az öltöztetője.
-egy férfi?!
-meleg
-jah úgy más.
-LEXI GYERE IDE
A maffia vezér fel emelte a hangját amiből hallatszott, hogy nincs valami jó kedve.
-itt vagyok.
-el mesélnéd mi volt az a mai dolog a suliba?!
-semmiség.
-SEMMISÉG IGEN?! AZ EGYIK ISKOLA TÁRSAD VÁLÁT MEG LŐTTED!!
-de az csak a válla volt.
-JAH DE AZ IS CSAK AZÉRT MERT A TANÁR MEG LÖKÖT, HOGY NE ÖLD MEG! MIT GONDOLSZ EZT SZABAD?!!!
-A JÓ KURVA ÉGBE!! MIÉRT NEKIK TÁN SZABAD KÖTEKEDNIÜK MI?! UTÁNA MEG JÖTTEK VOLNA MEG VERNI AZ ÚGY IGAZSÁGOS, HOGY KETTŐ LE FOG MÍG EGY ÜTT.. NEM TUDTAM MÁST TENI CSAK LŐNI AZ MEGY!
-gondolkodj el mit tettél! Kaptál két hét fel függesztést és mert fegyver volt nálad én is meg üthetem a bokám. Szerinted így átlagos tini leszel?!..
-hogy legyek átlagos mikor már emberek vére tapad a kezemhez
-nem vitatkozom most bevetésekre sem jöhetsz egy darabig.
Ezzel a maffia vezér fel ment a szobájába.
-francba ez kurvára nem igazságos. Ha az a tanár nem lök meg ki lyukasztom azt a pimasz kölyköt.
-kisasszony lövöldözni nem lehet és nem is kellene az iskolába.
-akkor hadjam, hogy pépén verjenek?. Nekem az az egy ütő képes lapom van.
-és ha a kis hölgy meg tanulna verekedni?
- ez mondjuk elég jó ötlet.
- akkor holnapra szerzek egy embert aki meg tanítja a kisasszonyt verekedni.
ČTEŠ
maffiába csöppenve (Szünetel Technikai Okok Miatt)
AkčníEgy 17 éves lány aki az utcára került meg élhetése érdekében néhe lopni kényszerül kisebb bódéktól ahol nem mindig jár sikerrel de egy nap bele botlik egy emberbe.. A sors keze volt, hogy bele botlott akkor a vagy jól járt - e hogy bele futott..ez a...