24.rész

101 2 0
                                    

-csaj féltékeny volt, hogy az a fiú Lexivel foglalkozik. De az nem jó módon fogdosni kezdte. Lexi azt is mondta egyszer majd nem meg történt az a dolog, mert a fiú be húzta az egyik üres terembe de pont az a lány csapat be ment pont az amelyik szekálni kezdte a fiú miatt. Majd másnap az a lány csapat verő legényekkel jelent meg azok meg alaposan meg verték.. Rá adás a nyaka meg elég sok helyen ki van szíva.
-de fönök Lexi miért nem tett semit?
-mert meg ígérte, hogy nem keveredik balhéba.
-nem akarta a főnököt bajba keverni megint.
-inkább baja kevert volna mint hogy így lenne!olyan mint ha valamiféle traumába lenne.
-föni Lexi azt mondta vagyis arra következtetek, hogy azt szeretné ha valaki meg tanitaná verekedni.
-akkor majd az egyik tag megtanitja verekedni.
-rendben.. Hogy az egyik tag meg tanítja jól verekedni de ez nem megy az egyik napról a másikra. Addig mi lesz vele a suliba ez a probléma még nem fog változni. Az előző suliből ki rúgták ha azt mondja tegyen amit akar lehet sőt inkább biztos megint ki rúgják.
- ha azt mondanám, hogy cselekedjen úgy akkor sem tenné két okból. Az egyik oka meg az, hogy nem akar nekem bajt a másik pedig, hogy ő ezt most trauma ként fogja fel.
- és főnök ha magán tanuló lenne.
-lehet jobb lenne.
Még az nap neki állt az egyik maffia tag Lexit verekedni tanítani.
-nah hogy haladtok?
-főni nagyon jól egy hét alat nagyon sokat tanult. Most ott hagytam és a kapott bábut püföli.
-megyek meg nézem.és lehet le tesztelem.
-azért óvatosan főni már olyan ügyes, hogy egy két ütést nekem is be visz simán.
- nah majd meg láttam.
- szia Liam mit keresel itt?
- ma én leszek veled!
-rendben ha azt akarod, hogy el lássam a bajod.
-akkor ne csak a szád járjon.
Liam le dobta a felsőjét.
-öm mit csinálsz.?
-te is sport melltartóba vagy csak.
- deh nekem ez az edzős cucom.
- nekem meg ez akkor.
- főnök ha nem sértem meg elkezdenék.
-jól van edző

-főnök ne haragudjon, hogy bele szólok de az ön részéről ez cica harc és Lexi te meg gyengéd vagy csak simogatod az ellenfeled kocka hasát.
- hm.. Még hogy én cica harcot müvelek csak nem fogok egy hercegnőt bántani.
-de akkor meg nem tanul.. Jó Lexi én vagyok most a kihívód.
-rendben.
-te nevezed magad edzőnek egy percig sem tartott a küzdelem Lexi simán le terített.
-látja főnök nem kell már Lexit úgy félteni engem is simán le terit. Önnel meg az előbb gyeden bánt.
-jól van Lexi gyere verekedj velem de ne légy megint gyengéd mert meg haragszom.
-jól van
A maffia vezér álla le eset hisz a lány seperc alat szét verte majd a földre is le terített.
-nagyon ügyes vagy
- tudom!most már vissza mehetek a suliba?
-melyikbe akarsz.?
- a legútóbi.

maffiába csöppenve (Szünetel Technikai Okok Miatt)Where stories live. Discover now