-jól van vegye úgy, hogy már meg is van.
-este nyolckor lesz egy parti arra kell, hogy be juss és úgy tudod majd el lopni azt a táskát! A legjobb kocsim vidd ami ön irányítós
-rendben akkor indulok ki öltözöm!
-a ruha meg a kocsi is elő van már készitve.
-oké
-most kell bizonyítsak!
-öm... Kis hölgy öltöznék amint azt látja.
-látom én azt!
-akkor meg tenné, hogy ki fárad?!
-azt nem tehetem!
-mi?!
Lexi váratlanul le ütötte a külföldi kémet a szekrénybe rejtette meg kötözve és a száját le szigetelő szalagozva majd fel vette a kém ruháját, majd be üllt az előkészítitett kocsiba.
-Huh végre meg érkeztünk azért jó messze van! Nah vegyük fel ezt a dögös rucit! Nah ezzel meg is volnánk akkor dobjam be magam.
-kis hölgy miért sír itt?
-a párom dobott és helyettem mással jött erre a partira
-jaj hát ezért nem kell sirnia jöjjön velem legyen az én plusz egy főm.
-áh nem szeretnék senki terhére lenni!
-úgyan már ragaszkodom hozzá!
-biztos?
-jöjjön!
-meg hívó!?
-jó estét tessék itt van a kis bájos hölgy pedig a plusz egy főm!
-jól van mehetnek jó szórakozást.-jól van akkor én megyek nem zavarom önt.
-nah fel kellesz jussak az emeletre ott fel is fogok tudni! Öm ez könnyü volt ebbe a szobába kell legyen amit keresek! Ez gyerek játék!
-héj ön ott mit csinál?!
-hoppá
Két elég szovány nő közelített felé
- pf. Ez könnyü lesz
Lexi túl le becsülte a két nőt aki elkapta
-hm.. Már lassan vissza kellene érjen! Mindegy meg nézem Lexit! Lexi hol vagy?biztos a másik szobába. De mi ez a hang?!
Liam ki nyitotta a szekrényt amibe a külföldi kém csücsül meg kötözve!
-te meg miért itt vagy?!
-az a kis csaj le ütött meg kötözött és ide be zárt!
-neh!!
-érte menjek?!
- ne még a végén le buktatod!-nah most mi tévő legyek veled!?
-ha képes vagy meg ütni egy hölgyet elég gyökér vagy!
-vagy lehet inkább ki élem a vágyaim rajtad!
-fúj te gusztustalan dög hozzám ne érj vagy külömben!
-a kezeid ki vanak köttve mit tudnál tenni.
Végig simitja a kezeivel Lexi arcát majd a fenekére csap ami a kishölgynek nem tetszett jól meg rúgta.
-lányok intézétek el!
DU LIEST GERADE
maffiába csöppenve (Szünetel Technikai Okok Miatt)
ActionEgy 17 éves lány aki az utcára került meg élhetése érdekében néhe lopni kényszerül kisebb bódéktól ahol nem mindig jár sikerrel de egy nap bele botlik egy emberbe.. A sors keze volt, hogy bele botlott akkor a vagy jól járt - e hogy bele futott..ez a...