51.rész

77 1 0
                                    

-értem én hogy meg akartad a gyerekeket menteni de most mit kezdjünk velük itt még nagyobb veszélybe vannak!
- szóval el akarod őket küldeni?!
- nem dehogy is törpe! Hisz ők még gyerekek szinte mind traumába van szenvednek de én maffia vezér vagyok ezért nincsenek itt velem biztonságba.
- nagyobb biztonságba nem is lehetnének és ne félj gondoskodni fogok, hogy a nagyobbak kiképzésebe részesüljenek így meg fogják tudni védeni magukat és a kicsiket is.
-jó ha ezt akarod!! A kisebeket egyszobába tesszük 5 en vannak így a legnagyobb vendég szobát kapják az alsós kisiskolások is egy szobába kerülnek ők 3 man vannak a felsős általánso iskolások szintén 3 man vannak ők is egy szobába lesznek és vannak a veled egy korúak ők is 3 man egyszobába lesznek.
- köszönöm Liam
-holnap neki látunk elkészíteni nekik a szobákat.
- rendben!! Liam de ki hagytál 2 gyereket.
- tudom a kis baba meg a testvére hozzám költöznek be!
- de hozzám is költözhetnek!
- hozzád nem tudnak!!
-miért?
-mert 3 szabad vendég szobánk van és 4 korosztályta osztotuk fel őket ami azt jelenti hogy a te szobád oda kell add és át kell költözz hozzám a két gyerekkel.
- biztos hogy így rendben van.? Már mint nem gond?
- ha ez lenne akkor úgy osztottam volna el a gyerköcöket, hogy elég legyen három szoba igaz akkor elég szükösen lettek volna.
- köszönjük!! Csak egy kérdés engem miért nem osztottál be a gyerekekhez?!
-mint mondtam úgy elég szükös lett volna.
- értem. Akkor a két gyereket is azért akartad hogy velünk legyenek?
- azért is részben. De a csöpséget a pici babát mert ő a legkisebb ezért több figyelmet igényel ezért velünk kell legyen egy szobába. A testvére meg azért mert ő meg egy kisebb traumába van segitenünk kell neki fel dolgozni és amúgy sem akartam el választani őket.
-aranyos vagy
- nah de alvás előtt meg kellen fürdeteni a kicsiket Lexi meg tennéd hogy addig meg fürdeted az 5 legkisebbet. Az oviskorúakat jobb ha segítelnekik a nagyobbak meg gondolom le tudnak maguk fürdeni segítség nélkül.
Lexi le ment az ovis lurkókhoz 5 ből ketőt gond nélkül meg fürdetett a másik ketőt meg nagy nehezen egyikőjük meg mondta hogy segítség nélkül is le tud fürdeni.
-már egy jó ideje bent van.
A fürdőből egy nagy zaj hallatszódott.
-baszki jól vagy kölyök?? Hallasz be megyek?..
Lexi nyitotta volna az ajtót de az zárva volt.
- a francba miért zárta be??.. Mindegy be rúgom..
Lexi úgy cselekedet be rúgta az ajtót be ment a kis srác a kádba állt egy lábon lépett volna ki se meg csúszott.
- meg vagy
Lexi szerencsére pont időbe el kapta a kis srácot így nem ütötte meg magát.
- nah gyere ide.
Ki emelte a kis srácot majd egy törölköző tett a fejére és köntösbe bújtatta.
- minden rendben mi történt?
A kis srác nem válaszolt csak nézett Lexire ijet szemekkel..
- mi baj???
- ne gyere közelebb..

maffiába csöppenve (Szünetel Technikai Okok Miatt)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt