59.rész

63 3 0
                                    

A két tanitvány nem tehetett mást elindultak a kijárat felé a tanárukatt ott hagyva a parancs miatt.
-ti hol voltatok és miért mentetek ennyien?
- ne legyen pipa a boss ladyért mentünk!
-és mi lett az eredmény? Nem sikerült ki szabadítani?!!
Erre a mondat végére Lexi lépett be az ajtón. A szó szoros értelmében vér foltos ruhában mielőtt padlót fogott volna a tanítványai elkapták.
-Boss lady jól van?!
Erre válasz nem érkezett a két tanitvány fel vitték a lányt a szobájába majd le tették óvatosan az ágyára.

-Max már jobban van a boss girl?
- mondjuk rá Diego!!
- de nem ma fog haza jönni a maffia vezér?
-de igen
- nah miről beszélgetnek az ifjú kémek?.
- boss lady már jobban van.??
- igen Max jobban vagyok és köszönöm nektek!.
-ugyan bossady mi önért még az életünk is adnánk!
-de én azt nem hagynám
Ez a beszélgetés végén ki nyílt az ajtó és a küszöbön Liam lépett át. A maffia vezér oda ment Lexihez és jó szorosan meg ölelte.
- mi akkor mentünk boss lady
-jól van.. Délután folytatjuk a kiképzéseteket tovább.
- ott leszünk boss girl.
A két tanitvány elment. Lexi és Liam a kanapére le ültek.
- Lexi ezt már akartam kérdezni csak még nem mertem hamarabb fel tenni ezt a kérdést. Hogy kerültél az útcára vagy miért?!
- jó elmesélem vagyunk már olyan viszonyba! Azt már tudod hogy meg haltak a szüleim ez az oka amiért az útcára kerültem.
- igen ezt már mondtad. De hogy haltak meg?
-2 éves voltam mikor anyáék haza hozták a kórházból az iker öcséim. Apa el ment az ikreknek pelenkáért de 2 órája múlva se ért haza majd csörgött a telefon hogy apa autó balesetet szenvedett és meg is hallt a kórházba. Anya zokogott a telefonba. 5 éves lettem oviba nem járhatam hisz anya dolgozott így az öcséimre kellett vigyázak...volt hogy anya este is műszakot válalt hisz kellet a plusz. Nem volt annyi pénzünk, hogy meg vegye a kellő dolgokat ovira.. Az egyik éjszaka be gyült a házunk anya költött rohantunk az öcséimért anya fel kapta mind a két öcsém és már sietünk ki a házból. De én meg botlottam és rám esett egy kis égő deszka anya ki rohant az öcsémmel majd gyorsan vissza sietett értem. De ekkor már a ház nagyon éget. Tudta, hogy már ő lehet nem jön ki de be szaladt értem le vette rólam az égő kis deszkát majd szaladni kezdtem mert anya azt mondta én elől ő mögöttem
Én még ki értem a lakásból de anya már nem tudott épp előtte esett le a küszöb nem lehetett ki jönni.. Anya miattam bent éget mert vissza kellet jöjjön értem!
-sajnálom Lexi bocsi hogy ra kérdek de mi lett az öcséiddel?
- az öcséimmel az útcára kerültünk. Gondoskodtam magunkról 2 évig simán ment. Aztán egyszer egy ember oda rohant fel kapta az egyik öcsém és el szaladt vele mentem volna segíteni de akkor a hátam mögött lévő öcsém el is el szaladt egy másik ember  5 éves korukban láttam őket utóljára azt sem tudom hogy élnek e még.
- ezt is nagyon sajnálom.
- én is hogy az összes család tagom elvesztettem.
- kérdezhetek valamit?
- persze.
-akkor azért segítettél ennyire a másik 2 utca gyereknek is?
-Devidnek és Rikónak?!! Igen azért mert az öcséimre emlékeztettek.
- és mi van ha ők a testvéreid?

maffiába csöppenve (Szünetel Technikai Okok Miatt)Where stories live. Discover now