-akkor el kell mennünk!
- de Koll főnök és ez a maffia vezér.?!
- meg öllni még nem akarom nem szórakoztam eleget, de magunkall vinni sincs idő!
-azt hiszed Lexi le fog nyugodni meg öletted vele a második tanítványát és azt a gyereket akivel leghamarabb jóba lett a meg mentettek közül.
- annyi szerencséd, hogy azt akarom, hogy tovább szenvedj ezért élsz még!
Lexi le tarolt mindenkit aki elé került olyan mint egy terminátor oda ért a földön fekvő Liamhez. A maffia vezér úgy tünt mint ha valamiféle kómába lenne úgyan is látott is meg hallota a történt eseményeket de meg mozdulni nem bírt. Lexi fel húzta Liamet majd a lány az egyik kezét a maffia vezér vállára tette így vánszorogtak ki az autóig, be ültette a még mindig mozgás képtelen Liamet. Vissza ment a házba elkezdte be gyújtani majd ki ment majd be üllt Liam mellé.-vigyétek fel a szobájába és hívjátok ide a legjobb orvosokat
-kisasszony ön hova megy?.
-megyek meg keresem azt a mocskos Kollt.!
-kisasszony tudom, hogy ez nem segít de nyugodjon le még nem láttam soha önt ilyen idegesnek
-ebbe az állapotba meg állithatatlan vagyok ilyenkor változom azzá akit már úgy hívnak, hogy a kegyetlen mészáros.
-kisasszony tudom, hogy ön felettem áll de a főnök azt mondta ha vele bármi történne egyetlen egy ember veheti át a banda irányitását és az ön! Így szóval ilyen állapotába nem engedhetem el!
-ha nem engedsz elmennem akkor útat török magamnak! Azt hiszed ebbe az állapotomban bárki meg állíthat.
- hát a főnök miatt és az ön érdekében is muszály leszek állni a sarat.
Lexi nagyon hamar fel törölte vele a padlót fegyver használata nélkül a lány az ajtó küszöbén meg áll és egy picit oldalra fordított fejjel ezt mondja.
-héj mondd el a neved hagy tudjam melyik volt az a merész ember aki ilyen állapotomba is képes volt velem szembe szállni.
-Denem vagyok! De tényleg itt akarja hagyni a főnököt ennél rosszabb állapotba őt még nem láttam.
- maffia vezér! Tuti hogy volt már rosszabb állapotba is!
- nem! Kisasszony ennél rosszabb állapotba még nem volt olyan volt csak, hogy kisebb sérülésekkel meg úszta egyetlen egyszer volt súlyosabb baja mikor át vette a banda irányitását akkor nagyon csúnyán el látták a baját. Azt hittük meg se marad de akkor haza tudott jönni most úgy tünt hogy segítség nélkül nem tud lábra állni.
Lexi arcán ekkor meg jelent egy kis aggodalom be csapta a ház ajtaját és rohant fel Liamhez aki az ágyba feküdt felső testén meg nem volt semmi. Az ágyat kürül vették az orvosok mikor végeztek a vizsgálattal és a hasa oldalán lévő seb kitisztitásával és be kötözésével egyetlen egy orvos maradt bent Liammal. Lexi az egész folyamatot egy fotelből végig nézte. Az az egy orvos aki bent maradt oda állt a lány elé.
-hölgyem kérem nyugodjon meg!
- nyugodt vagyok!!!!
- nem tud be csapni a szeméből nem ez sugárzik! Nyugodjon le sokkal nagyobb bajnak látszik mint ami valójában.
-de
-be van nyugtató és alratószerezve akkora dózisokat kapott, hogy egy elefántnak elég lenne de emellett különféle drogokat is juttattak a szervezetébe ami úgy nézki átmeneti hát nevezzük így átmeneti végtag bénulást okoz. De szerencsére ezek csak átmeneti ideig tartanak. Ennyit szerettem volna el mondani engedelmével mennék.
-köszönöm és rendben
Lexi oda ment Liam mellé le üllt az ágy szélére majd meg fogta a kezét .
A maffia vezér hatalmas kezében a lány kicsi keze szinte eltünt.
KAMU SEDANG MEMBACA
maffiába csöppenve (Szünetel Technikai Okok Miatt)
AksiEgy 17 éves lány aki az utcára került meg élhetése érdekében néhe lopni kényszerül kisebb bódéktól ahol nem mindig jár sikerrel de egy nap bele botlik egy emberbe.. A sors keze volt, hogy bele botlott akkor a vagy jól járt - e hogy bele futott..ez a...