48.rész

79 1 1
                                    

Pillanatok allat három orvos is oda sietett Lexihez mikor stabilizálták az állapotát a két újoncot ki küldték a szobából..
- mit müveletk?!! Valamivel nagyon fel zaklaták.
- mi nem tettünk semit.
- akkor mitől lett a kisasszony ennyire zaklatott?..
Rólam kérdezett majd neki azt mondta vigyázzon és eszen velem útána rosszúl lett.
-ha a főnök ezt reggel meg tudja lesznek még gondok.

- hol van az a két takony kóc.?!!.
- főnök miért ilyen ideges kora reggel.?
- mert este az a két idióta takony kóc felzaklaták Lexit ami miatt stabilizálni kellet az állapotát.
- ha már a lányt említett azt mondta annak a gyereknek akit elsőnek tanítani kezdet költözzön ide.
- és a takony kóc így is tett? Akkor már ő meg van és a Dániel kis kémje?!
-őt nem tudjuk.
-akkor őt majd későb nyirom ki.
Liam elindul Diegi szobája felé mikor oda ér be rúgja az ajtót.
-te isten adta barom mit tettél tegnap!!
-áh jó reggelt főnök.
- ne fönököz most itt nekem dalolj takonykóc... Ez meg mit keres itt?..
- hát...
- jóh igazából nem is érdekel he zöldfülü takarodj vissza a főnöködhöz.
- de úram ha vissza megy meg ölik árulásért.
- nem izgat és téged sem kellene.
- úram asszem a zöldfülü mint ahogy előbb nevezett a hasznunkra válhat.
- már, hogy lenne hasznunkra?!! Még a megfelelő kiképzését sem kapta meg Dániel rengeteg zöldfülüt szerez, majd azokat küldik az ijen akciókra ha netán ki nyitják akkor még van belőle bőven.. Egy ijen mire jó?...
- úram! Megfelelő kiképzés mellet vissza épülne az ellenséges bandába..
- hmm. És nekünk jelenentene ez mondjuk nem hangzik rosszúl még át gondolom.

- főnök már 3 hete, hogy a lány még mindig nem épült fel.
- tudom hogy pihenjen az kell most neki. Inkább azt mond, hogy halad a két újonc.?
- a lány tanítványai?..
-igen akkor mondjuk úgy.
- egész szépen igaz a lány még nem túl sokat tudott Diegonak meg tanítani de azt mint próbálja át adni a másiknak.
-akkor nem haladnak olyan rosszúl.
-LEXI, LEXI
Kintről két kisgyerek kiabálás hallatszott.
- engedjétek be őket.
- nagyúr.. Baj van! Itthon van Lexi?!
-sajnálom kölykök Lexi most nincs jól. De mi baj?
- a nagyúr biztos emlékszik az 5 éves kis fiúra akivel egy csecsemő volt.
-igen emlékszem a hozzátok vezető úton kaptunk össze Lexivel miatta. De  mi van vele?
-pár hete sikerült meg győzni, hogy csatlakozzon hozzánk de így se bízott bennünk. Tegnap előtt látuk utóljára. Nem találjuk sehol még ott se ahol régen volt.
- fönök a hírekben mondták, hogy az utca kölykök sorra tüntek el.
-igen ez Dániel mocskos biznisze.
- uraság miféle bizniszről beszel?..
- gyerek kereskedelem vagy azt csinálják velük de az is meg esik akit nem használnak annak el adják a belső szerveit de ez csak akkor történik ha...
- úraság mi az a ha?..
- ha az adott gyerek nem hoz neki elég lóvét.
- úraság, hogy visz neki a gyerek pénzt?.

maffiába csöppenve (Szünetel Technikai Okok Miatt)Kde žijí příběhy. Začni objevovat