45.rész

75 1 0
                                    

- héj újonc mit időzöl enyit a nővel a főnök szerinted miért a hálóba hozatta, semmire kellő ha rá tetted a kezed a nőre...
A mondata itt véget szakadt ugyan is nem az újonc hanem a lány állt az ajtóba 2 pisztollyal ami a fejükre volt célozva.
-túl le nézitek az újoncot még nagyon sokra fogja vinni pláne az én szárnyam alatt.
Ezzel a monológjával agyon is lőte mind a két kémet.
-nagy nyomás fedezzük egy mást!
- oooké.
- vajon hová vihették Liamet?..
- a tömlöcbe ami lent van!
- tudod az utat?
- persze.. De tényleg komolyan gondolja???.
- mit?? Azt, hogy a szárnyam alá veszlek?.. Persze már egyet igy is képzek elbirok még egyel nah de most menjünk!
Lexi elindult az újonc kémmel a lány volt elől az újonc pedig mondta merre kell menni.
- héj szökik a lány!!
- he az újonc áruló lőjétek azt is!
-hékás figyelj
Lexi odébb lökte az újoncot és már le is durantott azt a pár embert akik észre vették őket.
- látom nem vagy képes embert ölni.. Igaz?!
Igaz!
Addig még folyt a báj csevej meg jelent egy ellenséges kém aki az áruló újoncot célozta be Lexi ezt hamar észre vette, és edéb lökte az újoncot így a lány vála sérült meg. Ekkor az ujonc ki lőtte a rájuk célző kém kezéből a fegyvert Lexi meg ki iktatta.
- ügyes vagy és köszi.
- de ön mentett meg!
Lexi és a szárnya alá vett újonc le érték Liamhez aki a tömlöc hideg koszos padlóján hevert.
- Liam!! Mit tettek veled?!!
- úgy látom a fönököd elég alaposan be drogozták. Mondták is hogy elég veszélyes ébren.
-ezért még bosszút állok.
- előbb ki kellen vinni segítség nélkül nem hiszem, hogy képes lenne rá.
-akkor segíts nekem fel emelni
-úh de nehéz.
Elindutak vele már nem volt olyan messze a ház kijárata, de egy kém észre vette, hogy Liamet menekitik ki rögtön elő rántotta a fegyverét és a nem túl jól lévő maffia vezér élő kapta a pisztolyát lőt de aki ki szúrta őket annak a kilőt tölténye előbb érte volna el Liamet.
Lexi le dobta a válláról Liam kezét és elé lépett így a golyó a hasábs szuródott.
- nem hagyom hogy bánstd.
Lexi elő kapta a saját pisztolyát és 4 golyót lőt az előttük lévő kémbe.
- jól van?
-igen! Kérlek vidd haza Liamet
-és önnel mi lesz itt akar maradni így.?!!
-törpe siess haza épségbe!
Szólat meg nehezen Liam.
Az újonc kiém ki vitte Liamet be ültette az autóba és sikeresen elindult liamnek haza.
- fuh milyen jó hogy adtam az újoncnak egy készüléket amivel todom vele beszélni így sikeresen meg találhatom a fegyver szobát.
Még is találta a fegyver szobát azonnal el is vette a legjobb sorozó lövő gép fegyvert majd Dánielhez indult de aki az útjába került oda veszet.
- meg vagy végre. Itt a vég Dániel. Most meg bosszúlom amit Liamel tettél.
- óh már meg is mentetted?!. Még nem is tettem vele semit csak ártalmatlaná tettem.
- nem tettél semit igen?!! Nem tudott meg mozdulni.

maffiába csöppenve (Szünetel Technikai Okok Miatt)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora