46.rész

75 1 0
                                    

-igen nem tettem vele semit, mert holnap akartam meg kínozni vagyis halálra kínozni, majd el adni adni a szerveit.
- meg döglesz ezért!!. De hogy azt érdemeld amit Liammel tettél direkt nem azonnali halált fogsz hallni.
Lexi egyre több golyót engedett Dánielbe csak erre az emberi oda csődültek a legtöbbjüknél nem volt fegyver az ki is lett iktatva. De az egyik kém Lexinek ront és ki ugrik vele az ablakon.
- te öngyilkos köcsög.
- meg védem a főnököt bármi áron.
- ok akkor jó halált
- nem csak én hallok meg te is
- tévedsz
Ekkor Lexi maga alá rántott az önfeláldozó kémmet így landolásnál csak az egyikük veszett oda a lány meg úszta kisebb zuzódádokkal és törésekkel.
- fuh majdnem oda vesztem így nem tudtam volna Liam kérését teljesíteni, hogy siessek haza épségbe.
Lexi meg pillantott egy mocit amire fel pattant és haza indult.

- hogy van Liam?!
- jobban kisasszony az orvos egy csomó ellen anyagot adott neki még kicsit gyenge de nem sokár a régi önmaga lesz.
-örülök neki
Ezzel a mondat után  össze is esett Lexi.
- orvost azonnal!
- meg lőtték mikor a fönöküket hoztuk ki
- azonnal vegyétek le róla a golyó álló mellényt
Le is kapták Lexiről a mellény belső része és a felsője is csupa vér foltos.
- mi történt a törpével?!!
-úram meg lőték és több zúzódott és törött csontja van.
-te te vagy a hibás ezért miért nem lőtétek le..
-főnök nyugodjon meg ön sincs még jól és külömben is ő hozta önt vissza. Szóval ne erőltesse magát hisz még gyenge.
- rendben. De Lexivel mi lesz?!..
- attól tartok meg fog hallni túl sok vért vesztett.
- MI??!! De ha kapna vért?!
- akkor talán túl tudná élni.
-akkor mire vár nézze meg milyen vérre van szüksége.
Az orvos nagyon gyorsan meg nézte milyen vérre lesz szükség de amint meg tudta az arcára elég hamar ellepte a keserüség.
- mi mi van?...
- attól tartok hogy a kishölgy egy nagyon ritka vér csoportba tartozik. Ami 100 emberből ha 1 nek van ilyen vére esetleg ha meg lenne a szülei vagy valamilyen rokona.
- Lexi utca gyerek volt a szülei meg haltak és semmi rokonjáról nem mesélt.
- akkor sajnálom enyit tehetek.
- és ha mindenki adni vért?!
- uram mint mondtam ez a vér csoport 100 emberből 1 nek ha ijen a vére 
- nem baj próbáljuk meg ha ezzel életbe tarthatjuk.
Liam azonnal minden emberét a házába hívatta de mind hiába egynek sem olyan a vére minden embertől vették vér mintát de egy sem jó vagyis már csak 1 embertől nem Lexi első kis tanitványatól még nem.
- elnézést a késésért itt vagyok.
- taknyos mi tartott eddig?!!
- elég messze voltam gyakoroltam a kiképzésem amit Lexi javasolt de mikor meg tudtam hogy élet veszélybe van azon nyomban ide siettem.

maffiába csöppenve (Szünetel Technikai Okok Miatt)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang