49.rész

77 1 0
                                    

-kölyök jobb ha ezt nem tudod.
- úram ne vegye ezt tiszteletlenségnek de mint maga én is felelős vagyok az embereimért.
- igaz olyan vagy te mint egy vezér. Jó ha minden áron tudni akarod elmodnom csak meg akartalak kímélni.
- köszönöm uram.
-szóval tudni akartad a '' fejes,, emberek ki bérlik a gyereket egy éjszakára és meg fektetik.
- de úram most egy fiú és egy csecsemő tünt el.
-az nem gond, hogy fiú akkor is meg teszik vele. Bár a csecsemővel nem tudom mit kezdenek..
- mi történt?!!
-Lexi kisasszony!!
-töpre már jól vagy?..
-jól hallottam, hogy történt valami azzal a kis sráccal.?..!
-igen.. Az úraság mondta lehet meg fektetik.
-akkor menjünk meg menteni.
-törpe te így akarsz jönni hisz álni alig bírsz.
- mennem kell!! Megyek út a gyerekről van szó.
Lexi elhagyta a házat ki nyitotta a kaput majd be szállt a kocsiba mikor ki ment volna a kapun egy öreg nénike sétat a kezébe egy pici babával..
- hölgyem elnézést öné az a pici baba?
- szervusz lányom nem tegnap találtam itt a melletetek lévő kis sikátorba.
- úram ég! Hölgyem ez a pici baba egy 5 éves kis gyerekhez tartozik akit épp elraboltak.
- atya ég és jobban van a kisfiú?
- nem tudjuk. De van egy hej ahol gonduljuk, hogy ott van.
- akkor önöké ez a pici. Vissza is adom.Tessék
Az öreg néni átadta a picibabát de a csöppség tiszta meleg volt éget a láztól Lexi azonnal be vette a házba.
- Liam a pici baba már meg van de lázas.
- mi törpe ezt, hogy?
- a kis srác gondolom ide hozta mielőtt el rabolták a mellettünk lévő sikátorba volt ahol egy öreg nénike találta meg tegnap de lázas a pici le kellene vinni a lázát én addig megyek a fiúért.
- törpe te akarsz érte menni?!
- igen én akorok és én is fogok!
Lexi le tette óvatosan a kanapéra a picit aki azonnal sírni kezdett.
-törpe úgy látszik a picit is vinned kell meg engem is
A pici babát jól be csavartáj majd így hárman elindultak egy hotelhez.
- Liam miért ide jöttünk.
- törpe ez a holel Dánielé és csupa fejes emberek járnak ide és csak 1 éjszakát bérelnek gondolod miért?!!
- hogy ki béreljenek egy gyereket.
- pontosan!
-de ha itt ki szállunk észre vennek menjünk fel a szomszéd ház tetőre.
Fel siettek majd nem sokára meg is állt egy kocsi egy fejes ember szállt ki belőlem.
- ez mind szép és jó de, hogy fogunk be jutni.?
- nem gond van egy fejes ismerősöm aki tartozik nekem ideje, hogy vissza fizesse.
Liam elő vette a telefonját. A telefonálás három perc alat le is zavarta majd nem sokra rá egy kocsi ismét meg állt a hotel előtt.
- nah ő az..
- de honnan flgjuk tudni, hogy sikerrel járt - e?.
- lehalgató készülék.
- mi? Mikor és hogy?
- elfelejtettem mondani, hogy ő az egyik veveőm! És most ő tett fel magára lehalgató készüléket a telefonommal meg hallani fogok mindent de most már csend legyen

maffiába csöppenve (Szünetel Technikai Okok Miatt)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora