30.rész

110 1 0
                                    

Lexi fel öltözött majd le ment a nappaliba Liam is ott volt egy pár emberével.
- jó reggelt ma egy egy mentő expedícióra megyünk így olyanok jöjjenek akik teljesen jól vannak ha nincs kellő ember úgy tudom.. Ezért néhány zöld fülüt is kénytelenek vagyunk vinni.
-Lexi mit müvelsz Lexi?!
-hallottad nem!
-de ezt nem teheted!
-egyszer kinevezetél maffia főnök asszonyává ezért meg tehetem és nem fogom hagyni egy emberem se veszni hagyni.
- Lexi át kell kötni a kötésed át vérezte megint.
- liam kérdezni akarok valamit. Este mi történt köztünk?!
-mennyire emlékszel?
- csak annyira hogy nem akartál inni ezért le smárotalak és a számba lévő alkoholt át engedtem a te szádba.
- töpre meg történt le feküdtünk!
-mi legalább védekeztél első alkalmam volt és nem akarok terhes lenni.
- mi ez volt az eslőd.. Védekeztemm
- jól van.. Gondolom ha nem ittunk volna anyit nem történt volna meg csak a pia miatt történt meg deh nah akkor én megyek is.
Lexi ott hagyta Liamet akinek az arcán a mosoly lefelé görbült és bús komor lett.
- nah kész a csapat?!
-igen asszonyom de attól tartok nem lesz elég.
-sebaj elég lesz az. A kocsiba vázolom a tervet.
- asszonyom tudjuk hogy nem vagyunk sokan de így is három autóval kell mennünk hogy fogja így mindenkinek el mondani a tervét?
-fel veszitek az adó készüléket és ezen keresztül!
-rendben asszonyom.
- akkor indulás.
-nah szóval mivel nem lettünk sokan és a kémeink előre küldtem felderiteni az emberünket most akarják eladni így még meg tudjuk menteni de a felderítő csapat azt mondta a hely előtt ahol történik az eladás csapatok vannak ki állítva a ti dolgotok őket fel tartani még én be jutok.
-de asszonyom ez nagyon kockázatos az ön részéről! Ha be is tud jutni, hogy fog elmenekülni.
-semmi baj reggel oda vittem egy hang vezérlésü mocit ha netán meg sérülnék a motor akkor is haza hoz minket.
-rendben!
Lexi simán tovább jutott álcázta magát csak annyi volt a baj, hogy hamar le kellet magát leplezni, hogy időbe meg tudja menteni a társát ennek, az lett az ára, hogy még több ellenség csődült oda így jóval nehezebb volt a mentés. Lexinek döntenie kellet, hogy ő marad vagy akiért mentek.
- moci!
-asszonyom mit csinál?
-helyesen cselekszem!
-moci vidd haza ezt a személyt és ne állj meg a célig de a lehető leggyorsabban menj!
Muszály volt ezt a döntést meg hozni úgyan is körbe vették az ellenség emberei Lexinek egy párat le is kellet lőnie.
- egész jól álltad a sarat taknyos csak kár,hogy saját magad már nem tudtad meg menteni
Ekkor az ellenséges maffia vezér le ütötte lexit.

- hol vagyok?
-szerinted!!
- jah el kaptál görény!
- jobb ha nem pimaszkodsz lehet nem mutatom ki de nagyon mérges vagyok

maffiába csöppenve (Szünetel Technikai Okok Miatt)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant