44.rész

76 1 0
                                    

Lexi tovább üldözte a motorost.
-jóh elegem van! A francba fogsz velem te szórakozni!
Előkapta a fegyverét és a moci hátsó kerekét ki lőte ami miatt meg állt a motoros Lexi utána rohant, mert közbe a motoros menekülőre fogta, de nem sokáig jutott a lány hamar elkapta és fegyvert fogot a fejéhez.
- nah ide figyelj és most szépen elárulsz mindent!! Hova vitézek Liamet?!! És mit terveztél a kocsijával csinálni?!!
-ne bántson kérem!
-dalolj vagy golyót eresztek a fejedbe!
-jól van elmondok mindent! Liamet a főnök főhadiszálására vitte! Úgy volt hogy téged kap el de az nem sikerült. Így be dobta ezt a csalit, hogy üzenjem meg, hogy téged elkapot. A főnököd meg maga indult a megmentésedre!
-és pont te intézed el?..
Kérdezte enyhén gúnyosan.
-olyan nehéz elhinni?
- jah.. Hisz pillanatok alat elkaptalak szóval gondolom voltak társaid! De a kocsival mi terved volt?
-fel robbantani, hogy ne maradjon nyom.
-köszi az infókat! Nah eddig vettem a hasznod báj báj..
- kérem ne öljön meg segítek bármibe!..
-te nekem tudnál segíteni.... Vagyis van valami amibe tudsz.. Van egy tervem. Vigyél be a főhadi szálástokora, hogy el kaptál mikor utánad eredtem akkor meg tudom menteni Liamet!
-jó de..
- igaz is nem fogják elhinni, hogy el tudtál kapni!
-nem azt akartam hanem azt, hogy a mocinak annyi!
- hülye ott a kocsim. Nah meg költözöm a kezeim látszólagosan, de most szólok ha el mersz árulni ki nyírlak értve vagyok?!!
-értve!!
Lexi meg kötözte látszólagosan a saját kezeit majd be ültek az autóba és a főhadiszálás felé mentek.

-fönök meg érkeztünk a másik banda vezérével!
-remek!! Amíg nincs magánál drogozátok be alaposan, mert nagyon veszélyes alak.
-főni meg jött az újonc is ott van kint a kapunál de nem fogja el hinni kit hozott!
-akkor ezt meg kell néznem a saját szememmel! Ha jól be drogozátok vigyétek azt a senkit a tömlöcbe!
Dániel ki jött a házból és feltétek indult.
- nah csak ki jött vendégségbe! Újonc hogy sikerült elkapnod?!
-fönököm!! Túl van ez becsülve. Könnyü volt.
- A kocsit tedd le valahova a hölgyet meg vidd fel az egyik hálóba
-oké fönököm
Minden Lexi terve szerint haladt sérülés mentesen be jutott a házba az újonc fel kísérte a hálóba de velük tartott két másik kém akik össze - össze sugtag.
- héj újonc, hogy tudtad el kapni mikor a legjobbakat is meg ölte?!
-szerencsém volt!
- egy ijen balfácánnak sosincs
- még is ő kapott el nem ti! Azért ennyire ne legyetek irigyek!
Be mentek a hálószobába a másik két kém pedig az ajtó előtt szerencsére a szoba hangszigetelt.
-miért hagyod, hogy így beszéljenek veled meg le néznek ezt te hagyod?!
-mit tegyek ők már szinte profi kémek.
- A profiknak sem kellene így beszélniük az újoncokkal! Mindegy segíts!
-mi de ez nem volt az alku része!
- most már az szóval fedez túl sokan vannak!
-Ah jól van!
- nesze egy jobb fegyver.
Lexi oda dobot egy pisztolyt az újoncnak majd az eddig zárt ajtó ki nyílt.

maffiába csöppenve (Szünetel Technikai Okok Miatt)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang