88.rész

107 2 0
                                    

- hát nem rémlik semmi? Elégett a házad és ki hoztalak a tűzből.
- valami már rémlik de úgy emlékszem  de lehet azt álmodtam, hogy azt mondtad a nővéred vagyok.
- nem álmodtad ez az igaz!
- most csak szívatsz úgye..??
- nem! Ez igaz.
- remek az egyik öcsém meg öllete velem a másikat! Kurva jó..
- tényleg sajnálom.
- jól van nem érdekel. Mi lett a gyerekekkel.?
- nyugi jól vannak lent tartózkodnak.
- és a ház?
- hát ahonnan téged is ki hoztalak az teljesen porig éget amíg a másik csak majdnem porig
- most tényleg mindent el vesztettem. Először Liamet, aztán a bandát és a házát is amiért nagyon sokat dolgozott.
- figyelj nővérkém ha kell segítek vissza szerezni a bandát és ház felépitésbe is be segítek meg persze ha kell az anyagiakba is.
-figyelj nem kell segítened pláne a banda vissza szerzésébe azt a saját erőmből akarom vissza állítani. Ami meg a házat illeti a banda nagyon tehetős még mindig így bőven futja olyan házra mint ami le égett.
- akkor annyit engedj meg hogy még a ház elnem készül itt élj a gyerekekkel.
- nem Koll.
- de miért? Kérlek enged, hogy jóvá tegyem amit eddig tettem ellened.
-hát jó... Akkor legyen..
- nővérem ezek a gyerekek úgye azok akiket Daniel mocskos üzletéből mentettél meg.
- igen ők azok.
- nem rosszból mondom de nem lenne nekik jobb egy törődő figyelmes családba?..
-biztos jobb lenne de nem akarom árvaházba küldeni őket meg mint amint látod jó páran már nem olyan kicsik és vannak olyanok is akik velem egy idősek sőt van kettő aki tőlem még idősebb.
-nem arra gondoltam, hogy dugd be őket árvaházba hanem vannak olyanok akiknek nem adatik gyerek ők biztos szívesen felnevelnék őket akár sajátjukként is.
- de velem és veled egy korú gyereket nem hiszem, hogy olyan szívesen nevelnének meg ők már meg kapták a Kém kiképzés alapját.
-akkor ők maradnak már ha akarnak a tőbieknek meg gondos szülőket keresünk.
- hát jó legyen.
Lexi ki sétált a piacra, hogy kicsit ki "szellőztesse,, a fejét.
-héj mit akar attől a lánytól?
-neked ahoz semmi közöd!
Egy alacsony fiatalka lány hosszú csupa kosz fehér szakadt ruhába láncon vitte egy férfi akit Lexi le szólt.
- nem úgy tünik, hogy a lány veled akar menni. És szerinted ez nem fáj neki hogy láncon van? Így még kötve.
- mondom, hogy törődj a magad dolgával!
- én meg azt mondtam, hogy engedd el a lányt.
-nem engedem!
- jó én először szépen szóltam!

maffiába csöppenve (Szünetel Technikai Okok Miatt)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora