60. Rész

71 3 0
                                    

- az nem lehet! Az öcséimnek idősebbnek kell lenniük. Meg már azelőtt is láttam őkat az útcákon mielőtt még nem rabokták el a testvéreim.
- ez lehet csúnya kérdés. De akkor büntudatból védted őket. Nekem úgy hangzik.
- asszem igen.
- kisasszony meg jött a szállítmány!
- kösz hogy szóltál!
-főnök vissza jöt?!
-látod nem tuskó!
- főnök kaptunk egy olyan fülest, hogy ma az ellenséges banda mozgolódni fog Dániel megint szinre lép.
- Dániel nem fog az biztos!
-ezt, hogy érted és miből gondolod?!
-csak úgy hogy még te nem voltál itthon Dánielnél rabszolgáskodtam önként majd a tanítványaim meg mentettek és meg öltem Dánielt szóval ő biztos hogy nem fog mozggolódni. Esetleg a fia!
-Dánielnek nem volt fia!
- pedig úgy mutatkozott be és Daniel is azt mondta hogy a fia.
- akkor gondolok az állítólagos fia vette át a vezetést de szerintem az a kölyök csak örökbe fogadott.
- lényegtelen nem!! Az a lényeg, hogy meg halt az ősi riválisod!
- jó mindegy ez.. Inkább menjünk késződjünk arra a lefülelésre.
-főnök már csak 1 óra van
Össze készültek hamar majd matek a lefülelésre.
-nah jó hogy ide értetek!
- ne haragudjon de volt egy kis gond egy másik bandával
- ez nem érdekel azért hívtalak ide téged, hogy az embereiddel állj átt az én bandába
-miért tegyük ezt?!
-nagyobb hatalom így a kisebb elenszegülő bandákat tönkre tudjuk tenni!
Zömébe erről szólt a beszélgetés végül a kisebb banda feje azt mondta, hogy fontolóra veszi. Liamék pedig szépen haza mentek.
-embereket vagyis inkább bandákat akár maga mellé állítani nekünk is azt kellene.
- nincs rá szükség kölyök elég erősek vagyunk.
- mi lenne ha egyszer legalább fontolóra vennéd az ötleteim
-nem kell tudom hogy nincs szükségünk kisebb bandákra.
-miért vagy ilyen makacs! A másik banda is azt teszi nekünk is azt kellene.
-én nem vagyok újonc tudom mire van szüksége a bandának.
- igen még is néha azt sem ártana ha néha törődnél az ujoncokkal és nem vennéd az ötleteik semmibe!
-ha használható ötleteik lennének még meg is hallgatnám. Akinek meg ez nem tetszik nyugodtan ki léphet.
- kösz most akkor engem meg az újoncok felét elküldöd. Igaz is te csak a profi kémjeiddel törődsz.
- mi ezzel a gond.. Egy maffia vezér nem fog egy kémnek tanulóval foglalkozni.
- de épp azt kéne!
- miért van az hogy mindent jobban akarsz tudni már nem tudom hány éve vagyok ennek a banda feje mi a szarért akar egy kezdő Kém nekem dirigálni .
- igen kezdő Kém vagyok de legalább nem hagyom sose veszni egy társam sem.
- egy kém pótolható van belőle még 100
- jah de azt is gondold át hogy abból 50 még csak tanuló 10 profi 20 kezdő és 5 külföldön teljesít 15 meg csak egy ideje kezdte.
- ha ennyire fejben tartol mindet akkor az ölés is úgy megy mint régen.
- most ezt nagyon fel kellet hoznod. Amúgy meg ha mindig úgy menne akkor már párszor te se meg egy pár embered is meg lenne ritkitva. Tényleg ezt kellet az orrom alá dörgöld nagyon sokat fejlődtem azóta de te csak azóta segfejebb lettél tudod mit baszódj meg!

maffiába csöppenve (Szünetel Technikai Okok Miatt)Kde žijí příběhy. Začni objevovat