37.rész

85 3 0
                                    

- de ez nem olyan Liam! Ők nekik csak egy olyan fajta feletesük lettem! Az nem olyan nincs senki aki szeretne!
-picur ez badarság tisztelnek és fel néznek rád.
- igen de ez a kettő nem úgyan az. Tisztelnek nem szeretnek.
- akkor leszek én aki szeret rendben! Emiett ne szomorkodj légy újra a vidám ön magad.
- oké rendben Liam
Leix arcán a mosoly fel csillant majd hiretel meg ölelte Liamet.
- el sem képzelheted mennyire hálás vagyok neked te neked köszönhetek mindent.

- főnök beszélt a kis hölggyel?
-igen.. De azt hiszem tényleg túl közel került enél jobban nem engedhetem közelebb ha nem akarom, hogy baja esen.
-föni úgye ön is tudja, hogy túl kockázatos közel engedni embereket. A végén a vesztét okozza.
-tudom ezzel én is tisztába vagyok! Ne aggódj még idő előtt el engedem majd.
Lexi az egészet hallotta de Liamék ezt nem tudták.
- mi az hogy el enged! - mondja Lexi halkan
- föni hisz ő csak egy feláldozható gyalog jelentéktelen! Nem jelent semmit csak egy Kém másolat.
Lexi halkan vissza rohan a szobájába és sírni kezd.
Liam azonnal pofon vágta az emberét aki ezt mondta neki.
- mit mondtál!! Te miről pofázol! Még hogy csak egy fel áldozható gyalog mit képzelsz ennyire nem jó az életed?!!
-nyugi főnök csak teszteltem, hogy mennyire van közel a lányhoz. Amit mondtam természetesen én sem úgy gondoltam. Úram már most is túlságosan közel van önhöz a lány.
- úgy gondolod?
-föni már azon fel kapta a vizet hogy ilyeneket mondtam és a saját emberét is képes lett volna le mészárolni a lányért.
- tényleg túl közel engedtem volna magamhoz! Mindegy megyek aludni.
A maffia vezér elindult a szobája felé de a végén még is Lexi szobája vette az irányt.
- picur már alszol?
De válasz nem érkezett
- nem baj csak ki akarom mondani amit gondolok! Lehet jobb is ha alszol. Mi maffia vezérek nem engedhetnénk közel magunkhoz embereket. De te valahogy még is túl közel kerültél hozzám nem tudom, hogy történt meg csak meg történt. Hirtelen nagyon fontos lettél. De enyit akartam csak most már megyek aludni én is. Remélem jól alszol.
Ezzel a maffia vetér ki ment a szobából.
-nah baszki még időbe sikerült ki mászni az ablakon nah nyomás mert ez a bukor igen szúr.

-újra itt a hideg sikátor.
- héj te ott sötét cucba elég rossz hejen vagy épp.
- he ha neked beszélünk legalább néz már ránk!
- most kivaszottúl nincs jó hangulatom ne baszatok fel jobban.
- ez egy nő!!
-fiúk el kapni. Ez csak egy nő és egyedül is van.
Három termetes férfi rohani kezdet Lexi felé mikor a lány elő rántotta a pisztolyát és az egyik közeledő férfit lábon lőtte hogy el essen.
- ez csak egy nő és még sem tudtok vele el bánni.
A lövés miatta a másik két férfi meg állt de amint ezt ki mondta a másik férfi újból Lexi felé rohant az egyik, de a lány ugrott egyet és a fele rohanó pasas el esett Lexi a pasas  hátára érkezett majd az egyik karját hátra fogta a lány lába pedig a férfi fején. Ebbe a pillantba esett le Lexi süsüje a fejéről.
- ez az a lány!! A fiatal szuper Kém nő! Vicces de így is azt hiszed van esélyed.

maffiába csöppenve (Szünetel Technikai Okok Miatt)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora