-óh.. Meg hallt? Diego?
- igen sajnálatos módon! De jobb lenne ha a házamba jönnél.
- úgy lesz sietek már.
- Lexi meg érkeztünk.
A lány továbbra is csak zokog. Liam ki emelte a kocsiból be vitte a házba le üllt a lánnyal az ölébe aki a vállára borulva sírt tovább.
-meg jöttem boss girl
A lány csak továbbra is sirt olyan volt mint ha nem is lehetne meg vigasztalni.
-mama, mama
Kúszott oda Riko. Liam fel vitte Lexit a szobájukba óvatosan le tette az ágyra majd vissza le ment Mexhez.
-úran nem értem miért sír boss girl.
- Lexi értünk sietett meg talált de mögötte jött egy ellenség rá célzott mire Lexi is fel figyelt majd lőt egyet Diego meg elé ugrott.
- értem és akkor Diego az ellenséges Kém lövése álltal halt meg.
- nem épp. Az ellenséges lövés a vállát érte elenbe Lexi lövése létfontosságú szervét érte ezér is sír most annyira.
- ez az amiről a boss girl nem tud! De Diegoval meg fogadtuk, hogy ha kell az életünk árán is meg védjük a mesterünk de ha meg kell hallunk azt a mesterünk keze álltal inkább.
- ha erről Lexi tudna tuti hogy pipa lenne.
- ezért nem tudróla.
- ha ez után vissza gondolok.. Diego direkt úgy ugrott, hogy az első golyó lényegtelen hejen érje el. És csak a második érjen létfontosságú szervét.
-igen akkor ezt direkt így csinált úgyan is két golyóból egynek úgy is létfontosságú szervet ért volna szándékosan a boss gilr lövés ért létfontosságú szervet.
- de Lexi azt mondta profik vagytok akkor miért nem tudta ki kerülni a golyókat.
- egyet ki került csak gondolom nem akarta jobban nehogy a boss girlt érje. Csak Diego a gyakorlatokon is két töltényből mindig csak egyet tudott ki kerülni.
-sajnálom, hogy nem tudta mind a kettőt ki védeni mert Lexit így nagyon le törte sok év után ki derül, hogy a tanítványa valójában az öcsse amit akkot tudott meg mikor meg hall.. Ezért hiába tettetek ilyen fogadást te ezt nem teheted meg.
- azt nem tehetem. Nem szeghetem meg a fogadásunk és az is biztos, hogy én nem vagyok rokonja a boss girlnek.
-igen ezt tudom de nagyon fontos vagy számára. Ezt elárulom, hogy Lexi először nem volt képes embert ölni mikor először tette utánna össze tört és most úgyan ezt tapasztalom megint nála. Igaz, hogy most akár mennyi ellenséges kémet meg öll, de úgy érzem ismét meg tört. Hisz egy olyan ember életét vette el aki a az első tanítványa volt sőt a kis öcse életét. Most ne haragudj de fel megyek hozzá.
Liam fel sietet Lexihez akk az ágyon feküdt és bámult könnyes szemekkel.
- nem tehetem meg, hogy meg szegem az igéretünk főleg úgy hogy ő be tartotta.-főnök eltelt egy hónap a kisasszony jobban van.?
- rendben lesz! Már azért sokkal jobban van de még mindig nem képes fegyvert fogni újra.
-jó reggelt ti meg miről beszéltek?
-szia Lexi semmi különösről.
-jól van! Úgye ma jön a szállítmány?
-igen kisasszony.
- készitsétek elő a kocsit mindjárt indulnom kell.
- Lexi te akarod át venni a szállítmányt?!!
-igen én a tanítványommal.
- majd én át veszem Lexi.
ESTÁS LEYENDO
maffiába csöppenve (Szünetel Technikai Okok Miatt)
AcciónEgy 17 éves lány aki az utcára került meg élhetése érdekében néhe lopni kényszerül kisebb bódéktól ahol nem mindig jár sikerrel de egy nap bele botlik egy emberbe.. A sors keze volt, hogy bele botlott akkor a vagy jól járt - e hogy bele futott..ez a...