-rendben törpe
-főnök van egy kis gond a legrégebbi beszerzőnk túszul ejtette a másik banda.
-baszki ne már valahogy segíteni kellene neki!
-igen hisz tőle kapjuk meg leghamarabb az árút.
-akkor miért nem szerveztél csapatot a megmentésére!!
-a főnök engedélye nélkül nem mertem.
-akkor meg kaptad az engedélyt cselekedj!
-de főni van egy kis bökkenő!
-Ahj mi az?
-hát főnök attól tarunk hogy nincs a közelbe most elegendő kémünk aki meg is tudná magát védeni és már a kellő kiképzést is meg kapta! Ezért.... A kisasszonyra is szükség lenne.
-mi Lexi is vinni akarod! Nem!! Akkor vigyél inkább zöld fülüeket.
-én is erre gondoltam de a bevetés számúkra túl veszélyes lenne és több lenne a veszteség. És a beszezőt sem tudnánk meg menteni.
-baszki most mondtad ez túl veszélyes küldetés hogy engedjem erre Lexit!
-hiszem ha Lexi velünk tart meg tudjuk menteni a beszezőt főnök.
-jó Lexi részt vesz a küldetésen de bármi áron védjétek meg ha több a veszteség nem érdekel de a lány jöjjön vissza! Ha ott kell hagyni a beszezőt akkor ott hagyjátok de Lexi nem sérülhet meg!! Fel fogtad?!!
-igen úram!! Ne haragudjon, hogy ezt kérdem de fontos az ön számára a kisasszony igaz főnök?
-igen nagyon fontos
-de fönök...
-igen tudom de érzéseket nem mutathatok ki vagyis jobb lenenne.. Mejn szólj Lexinek és akkor menjetek én sajna most nem tudok veletek tartani jön egy nagyon régi vevőm aki nagyon sokat utazott csak ezért ezért most nem mehetek sajna
-főnök nem is jöhetett volna hisz ha baja esik a banda szét hullik
-igen mi a gond Liam miért hivattál le?!
-törpe egy bevetésre kell menj és ennek a bevetésnek te vagy az ütő képes lapja. De ez egyben nagyon veszélyes küldetés így nagyon vigyázz magadra.
-rendben
-kisasszony két csapat lesz az egyik csak egy csali a másik önnel halad és védi mert magának kellesz ki menteni a beszerzőnk.
-oké értem akkor menjünk is!
A terv szerint alakult minden mikor a csali csapatból az egyik ember a fő csapat felé indult
- te mit keresel itt neked a másik csapattal kellene legyél meg beszéltük.
-jah csak el tévedtem!
-akkor keresd meg a csapatod még a végén a bajt hozod ránk és a kisasszonyra
-jó jó.
Ekkor az elkóborolt '' kis bárány,, a fegyveréhez kapott de Lexi gyorsan és ügyesebb volt ez által ki lőtte a fegyvert a kezéből
-hm.. Kötözétek meg majd még ki is kelessz hallgatni de mostantól nagyon gyorsnak kell lennünk biztos meg halloták hogy el sült a fegyver.
Az oda vezető úton a végénél már csak egy ember és Lexi maradt a többiek le maradtak hogy fel tartsák az ellenfél embereit
-kisasszony menjen tovább ezt a hármat majd én fél tartom de vigyázzon lehet csapda vár önre.
-értettem-hmm.. Ott üll meg kötözve! Ez túl egyszerü lenne. Ez biztos csapda lesz. Mindegy nincs mit tenni.
Lexi oda rohan a beszerzőhöz ekkor az ellenséges banda feje jelenik meg három emberével körbe fogták a lányt.
-miféle kém vagy.. Jösz meg menteni és bele sétálsz a csapdába. Tuti újonc vagy
- most itt fogunk meg hallani mind a ketten.. Azt hittem liam jobb kémet küld a megmentésemre.
ESTÁS LEYENDO
maffiába csöppenve (Szünetel Technikai Okok Miatt)
AcciónEgy 17 éves lány aki az utcára került meg élhetése érdekében néhe lopni kényszerül kisebb bódéktól ahol nem mindig jár sikerrel de egy nap bele botlik egy emberbe.. A sors keze volt, hogy bele botlott akkor a vagy jól járt - e hogy bele futott..ez a...