56.rész

70 1 0
                                    

- fönök ezt a villát a gyereknek építette?
- persze, hogy nekik el kellférniük kényelmesen meg pluszba még egy csomó embert fel vettem különféle feladatokra
-főnök...
- jah és még nem mondtam el, hogy 11 szoba van így a gyerekek 3 masával férnek el a szobák hatalmasok jah és minden szobához külön WC és fürdő tartozik konyha is van hogy ha éjszaka éheznek meg ne keljen ki jönni a sötétbe jah a földalat velnes részleg szaunával mászás részleg meg ilyenek a kicsi ezt még nem értik de a nagyobbak igen jah meg majdnem el felejtettem hogy van egy kisebb játék terem is.
- ez mind szép és jó de azt akartam mondani főnök hogy az utca gyerekeknek panaszkodtak, hogy nekik így nem jó.
-mi?? De ez nekik is jó hisz mindenük meg van. Meg még bővíteni akartam az épületet 2 'szárnyal,  hogy ha kell tudjunk még be fogadni gyerekeket.
- menjen fönök és kérdezze meg a gyereket.
Liam oda állt a gyerekek elé és neki állt a mondnandójának a legtöbjük örömmel fogadta kivéve az utca gyerekeket.
- mi a baj?
-hiányzik a régi otthonunk. Felelte az egyik kis utca gyerek.
- meg lásd eltöltöl itt 2 napot abba a luxus házba és többet már nem fog hiányozni..

- végre újra taníthatom a tanítványaim.
- törpe ez jó ötlet.??
-hogy ne lenne már 2 hét telt el és külömben is sokkal jobban vagyok.
- jól van. Úgyse mondatom meg mit tégy.
-igaz szóval mentem.
- várj törpe.. Ma délután el kell mennem egy fontos üzleti útra ami 1 nap utazást vesz igénybe de egy teljes hétig nem leszek.
- jó de ezt miért jelentetted be nekem?
- nem tudom úgy éreztem jobb ha tudod.
- jól van köszi nah de én akkor tényleg mentem.

- héj boss lady
-Ahj már te is kezded?
- igen hisz a kis asszony meg érdemli ezt a címet.
-jól van de hol van Diego??.
- hát ő azt mondta neki akad még egy kis dolga.
-rendben akkor addig a te edzésed fog zajlani.
- rendben

-Diego még mindig nem jön. Jól van mára ennyi haza mehetsz
- rendben boss lady akkor engedelmével haza megyek!
Diego 1 óra elteltével sem jelent meg Lexi aggódni kezdett ezért fel hívta.
- halló Diego ma miért nem jöttél?
- helló a kis cimbid most nem ér rá boss laddy!!
- ki a rák vagy és mit keres nálad Diego telója.
- nah csak nem ideges a boss lady!!
-miért hívsz így?!!
-mert a tanítványaid és azok a mocskos kölykök is így hívnak vagy tévedek talán!!
- ki vagy te és mit tettél Diegoval?
- szerinted ki vagyok?!! Meg akartad ölni Danielt és azt hitted nem lesz bosszú?!
- te vagy a fia?!!
- jó meg érzés!! Tudod hova kell jönnöd akkor mire vársz még?!!
Ezzel Lexi le tette a telefon hivást a mocija pont kint parkolt fel pattant rá és el indult a célhoz ahol egész szívélyes fogadtatás várta.
- maga a boss lady?!!

maffiába csöppenve (Szünetel Technikai Okok Miatt)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora