36.rész

93 1 0
                                    

-igazából 2 hete láttam próbáltam őt is meg győzni, hogy legyen velünk se nem sikerült. Az a gyerek nem bízok senkibe.
- mikor én láttam meg támadták őket a kutyák de nem tudtam vele szóba elegyedni meg lépet! De egyébként azért jöttem, hogy hozzak némi elemózsiát.

- Lexi haragszol rám?!
-pff. Nem!
-akkor miért nem szóltál hozzám egész úton hazafelé. Meg amíg az útca kölykökhöz mentünk akkor sem szóltál hozzám.
- mert azt mondtad neked nem számítanak az útca kölykök! Én is az vagyok!! Onna szegődtem melléd! Az útcáról. Ez egy kicsit rosszúl eset. De mindegy megyek aludni.
- jó éjt akkor picur!
-főnök

- nah mond mi a baj már rosszab nem lehet hogy Lexi köszön és utánna mint ha nem is léteznék.
- meg haragudott önre?! Mit tett?
-csak anyit mondtam, hogy engem nem érdekelnek az utca kölykök. Vitatkozni kezdtünk Lexi a fejemhez vágta, hogy milyen maffia vezér vagyok mikor nem vagyok képes ki szúrni a bajt.
- miért mi történt főnök?
-hát csak egy útca kölyköt meg támadták a kutyák. És arra feleltem azt, hogy azok nem az emberim csak útca kölykök aki nem érdekelnek!
- de úram a lány is az volt, hogy mondhata ezt neki. Ez olyan volt neki mint ha konkrétan ki mondta volna a lánynak, hogy ő sem érdekli.
- de ez nem igaz!
-tudom főnök épp ezért szólok, hogy a lány túl közel került önhöz ez így nem lesz jó...az ön érdekében szólok még a főnök kérte meg rá régen emlékszik.
-tudom..... Óh Lexi haza jöttél milyen volt a suli?
- elment
- héj Lexi mi a baj látom mint ha valami bántana.
- semmi
- Lexi látom
- MONDOM HOGY SEMMI
Ekkor a maffia vezér fel pattant a kanapéről és elkapta a lépcsőn fel felé siető Lexi csuklóját.
-látom hogy bánt valami már azért ismerlek annyira, hogy tudjam mikor bánt valami. Szóval ki vele!
-semmiség.
- figyelj picur amit tegnap mondtam azt nem úgy értettem már teljesen meg szoktam, hogy itt vagy és elfelejtettem, hogy előtte neked is olyan sorsod volt és nem is gondoltam komolyan, hogy nem érdekelnek az útca kölykök csak ideges voltam, hogy én már évek óta főnök vagyok és nem szúrtam ki, hogy baj van a közelmbe.
-tudom, hogy nem direkt mondtad és nekem se kellet volna azt a fejedhez vágnom csak ki jött a számon.
- fúh akkor jól van végre beszélsz velem.. De mi a baj vagy ez volt?
- nem! De semmiség!
-de Lexi ha téged bánt akkor az a dolog nagyon is fontos szóval ki vele.
- hát csak igazából anyi, hogy ma szó esett a szülőkről és lesz egy nap mikor be jöhetnek meg mutatni a foglalkozásúk és ekkor mindenki mondta, hogy mennyire szeretik a szüleik és hogy ez fordítva is így van meg hogy haza várják őket. Nekem nincsenek szüleim nincs aki szeret és nincs aki haza várna nincs senki aki aggódik értem.. Nincs senkim.
- ez egy nagy hülyeség! Még hogy nincs senkid! Itt van az egész banda mára már mind az életük adnák érted hisz ilyen fiatalon le körözted őket de plána akkor nőtél sokat a szemükbe mikor az egyik társukért magad mentél a megmentésére. És a másik hogy nincs senki aki aggódik érted mindenki aggódik érted és haza várunk.

maffiába csöppenve (Szünetel Technikai Okok Miatt)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt