57. Rész

76 1 0
                                    

- én vagyok!
- kérem adja át a fegyverét és jöjjön velünk.
-ok
Lexi nem szegült ellen hisz meg akarta menteni a tanítványát.

- nah végre személyesen is látom a boss ladyt.. Igaz nem tünik nagy számnak!
- mit akarsz?!! Gondolom van valami terved.
- miből gondolod?
-öm csak abból hogy boszorúl beszéltél de még életbe vagyok! És simán le duranthattál volna de még élek szóval gondolom valami kell!
- nem is rossz de akkor a lényegre térek.. Hozzátok be!
Ekkor be lökték Deigot aki meg volt kötözve az arca véres volt.
-mit tettek vele?!
- nem nem!! Ne törődj most vele inkább térjünk az alakúra!
- mi kell?!
-jó ha ennyire nem bírsz várni akkor a közepébe vágok! Te vagyis a szabadságod sokan mondják, hogy egy irányithatalan meg szelidithetettlen szuper Kém vagy.
Lexi a tanítványára nézett majd rá mosolygott és vissza nézet arra akivel tárgyált.
-jó legyen!
- mi ennyivel el dobnád a szabadságod egy nyomoronc miatt egy gyalog miatt.
-ő nem egy fel áldozható gyalog szóval igen!
- ezért fel adnád a szabadságod! Csalódtam benned nem is vagy te olyan meg szelídithetetlen sem irányithatalan ha a te drága Liamedről vagy egy emberedről van szó.
- elfogadtam az ajánlatod szóval engedjétek el!
- dobjátok ki ezt a jelentéktelent a ladyt meg drogozátok be egy kicsit, hogy szökés képtelen legyen.
- nem szöknék el, mert akor tudom, hogy baja esik Deigonak vagy Liamnek.
-nem baj azért a biztonság kedvéért. Utána tegyetek vele azt amit akartok de ne essen komoly baja mert azt papi nem dijazná!
Ezzel a mondatjával ott hagyta Lexit a 4 termetes testőrrel akik először akik be drogozták majd el játszadoztak vele.

- nah fiúk bábjatok vele jobban a hölgyel. Ekkor érkezett meg Dániel.
-elnézést főnök.
- jól van ezt el nézem!
Ezzel el kapta Lexi csuklóját és a hálójába rántotta.
- hálás lehetsz nekem!
-már miért is?!
- mert meg mentetelek!
- mitől mentettél meg?!
- a testőreimtől!
- jah azért hoztál el onnan, hogy te is úgyan azt tedd mint ők.
- aranyom vigyázz a szádra a legutóbbi dolog óta pikkelek rád!
-jah arról van szó mikor meg akartalak ölni és sikerült meg lőjelek.
- mondom!!
- én meg azt, hogy kurvára nem érdekel!
Dánielt nagyon fel idegesített és úgyan azt tette Lexivel mint a testőrei igaz ő jóval durvább amitől a boss lady el is ájult.

- hahó van itt valaki ilyenkor nincs itt senki!!
-mi van Diego hol van a kis hölgy.
- a boss laddy
- mi történt vele és veled is mi lett?
- a boss laddy fel adta a szabadságát értem

maffiába csöppenve (Szünetel Technikai Okok Miatt)Where stories live. Discover now