65.rész

57 1 0
                                    

-hát azért vettem a nyakamba őket mivel már titeket az edzés alat nem kell felügyeln, mert már lassan  a profi kémeknek szánitotok.
-köszönöm boss lady
-jól van elég a sok locsogásból mikor jön az áru?
-kB 30 perc múlva érkezik.
-bevetésre mentek hagy menjek én is...
- nem még túl kicsi vagy ehez Oliver
- ez nem ér a nagyobb gyerekeket képzeld és én meg egy bevetést sem nézhetek meg.
-sajnálom ha nagyobb leszel majd te is mész bevetésre. Liam menjetek a kocsi 10 perc múlva készen áll.
Liam és Diego elmentek a megbeszélt helyre hogy átvegyék a szállítmányt.
-olyan fúrcsa egy ilyen hejen adják át az árut..

Halló igen! Max neked nem nyaralni kellene a barátnőddel?.
-boss girl mint ki derült a barátnőm egy ellenséges Kém volt! De ki ment a szállitmányért?!!.
-mi egy Kém volt. Liam és Diego ment ért.
-boss girl ez csapda meg fogják őket őlni.
-mi?!! Azonnal oda kell mennem kösz hogy szóltál.
- ez alap boss girl egyébként én is oda tartok.
Lexi azonnal össze szedett anyi embert amennyit csak tudott és siettek Liamékhez.
- legyetek résen meg kell találnunk Laimet és Diegot.
Majd nagy lövöldözés hallatszik Lexi persze hogy a hang irányába rohan.
-Liam, Diego jól vagytok?.
-semmi bajunk épp időbe kiszúrtam a csapdát.
Ekkor a lány háta mögül elő bukkan egy ellenség aki azonnal el sütötte a fegyverét.
- boss lady vigyázzon.
Lexi sem tétlenkedett tovább ő is az ellenséges Kém felé célzott csak hogy az ellenség töltény hamarabb célt ért volna így Diego a lány elé ugrott az ellenséges Kém tölténye így a vállát érte de sajna Lexi is lőtt és az pont is elkepta. Lexi lövése a tanítványán létfontosságú szervet ért Liam nem tétlenkedett tovább le durrnatotta az ellenséget.
- ne öcskös én lőttelek le..
- boss lady örülök, hogy önnek semmi baja.
- ne erőltesd meg magad mindjárt hívok neked mentőt.
- hagyja örülök, hogy az ön keze által lett vége az életemnek. És ezt utóljára el kell mondanom 2 hete tudom, hogy ön valójában a vérszerinti nővérem. Örülök, hogy tudtam önnel egy kis időt tőlteni.
-mi Diego most kamúzol?.. Diegi válaszolj kérlek.. A rohadt életbe.
-héj Lexi gyere ide.
A lány Liam karjaiba borul majd sini kezd.
- a rohadt életbe kiderül, hogy az öcsém és a kezem által hall meg.
-nem te lőttélrá először.
- de az én lövésem ért nála létfontosságú szervet amibe már most bele is hallt.
-menjünk haza jó?
Vissza indulnak a kocsihoz majd a haza felé vezető úton Lexi telefonja meg csörren.
-ki az??
- mm..me..mex
- beszéljek én vele?
Lexi a sirástól nem tudott meg szólalni csak bólintott egyet.
- halló itt Liam!
-öm.. A Boss girl?
-ő most nem tud a telefonhoz jönni most derült ki, hogy a másik diákja az öccse volt aki Lexi lövése elé ugrott.





maffiába csöppenve (Szünetel Technikai Okok Miatt)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora