Liam ki ment az ellenséges kémmel és be ültek a kocsijába majd el indultak.
- előre szólok ha bármivel próbálkozol ki löklek az autóból és át hajtok rajtad értve vagyok taknyos! Egy újoncot küldeni hozzám.
- nem próbálkozok semmivel csak ki fújom az orrom!
Az újonc elő vette egy kendőt a zsebéből.
-most tényleg ilyen hülyének nézel!!
-miért?...
Liam élő rántotta a zsebéből a fegyvert és az újoncra fogta.
-nah fújd ki az orrod. Nah mi van miért nem teszed? Igaz ha be szippantod el ájulsz! Taknyos én nem újonc vagyok ennyivel engem nem győzöl le!-meg jöttünk
- ömm...kisasszony maga?!!
- hát csak haza jöttünk Deigóval!
- de a fönök elment önért mert Dániel elrabolta.
- mi?? Ez egy csapda Liamnek hova mentek?!!
-azt nem tudjuk!
- akkor mejik kocsit vitte el!
- a piros Ferrarit
- irány utána ez egy csapda!-nah most fogom szétlőni a fejed!! Mire készülök taknyos?!!
-semmire
-jah én meg azt el is hiszen! Taknyos egy maffia vezérnek akarsz hazudnis szóval ki vele!
- fiúk le buktam!!
-mi te kinek beszélsz?!! A kurva életbe lehallgató készülék volt rajtad?!!
Liam nyúlt a visszatet fegyveréért de egy autó beléjük ment hirtelen ekkor a maffia vezér ki ejtette a fegyvert a kezéből ekkor egy másik autó is meg jelent ellenséges kémmel tele a kezükbe fegyverrel Liam lőni kezdte felkapta a le ejtett fegyvert majd lőni kezdte őket, de Liam nem figyelt a mellete ülő újonc kémre aki a kábító zsepit az arcába nyomta.
- fuh majdnem ki nyírt!
- mit vársz szaros újonc elvégre ez egy maffia vezér!
- akkor miért engem küldtetek?!
-mert egy szaros újonc vagy és pótolható. Nah tegyétek át a kocsiba és vigyük a főnöknek!
- a kocsijával mi lesz?
-robantsd fel szaros újonc!-áhj Liamnek is miért pont a piros Ferrarit kellet el vigye?!
- kisasszony szerintem ezt ön is nagyon jól tudja mivel az nagyon gyors kicsi és abba az egybe nincs nyomkövető meg azt kapta az apjától szülinapjára de az is volt az utolsó amit tőle kapott.
- azt tudom hogy elég gyors kocsi de viszont abba tévedsz, hogy abba nincs nyomkövető én tettem bele ami most milyen szerencse. Gondolom akkor sokat jelent neki az a kocsi!
- igen még hozzá annyira, hogy senki nem is mehet vele még akkor sem ha a fönök vezeti.
- de engem mindig azzal visz héj da az az ő kocsija de ő hol van akkor?!
-kisasszony van valaki a kocsinál!-héj te ott mit akarsz a kocsival csinálni?!
Lexi ki szál az autóból és közelebb megy majd meg lövi a fiatal kémet.
- azt kérdeztem mit csinálsz a kocsival?!
A Kém eldobta a kezében lévő kanát és fel pattant a motorra Lexinek sem kellet vissza pattant a kocsiba és a motor után indult a többieket ott hagyva.
- most mit tegyünk?!
- ha nem megyünk kisasszony után a főnök ki nyir
- de akkor is ha be ülünk a kocsojába
VOUS LISEZ
maffiába csöppenve (Szünetel Technikai Okok Miatt)
ActionEgy 17 éves lány aki az utcára került meg élhetése érdekében néhe lopni kényszerül kisebb bódéktól ahol nem mindig jár sikerrel de egy nap bele botlik egy emberbe.. A sors keze volt, hogy bele botlott akkor a vagy jól járt - e hogy bele futott..ez a...