78.rész

43 1 0
                                    

Le feküdtek az ágyra Lexi Liamnek háttal fordult akinek a kezei a lány hasánál helyezkedtek el.
- áu
- fáj ha hozzá ér a kezem a szúrt sebedhez?..
- kicsit de így jó csak el helyeszkedem.
Lexi fészkelődni kezdett úgy Liamnek háttal aki erre kicsit fel mordult.
- mi az Liam!?
- Lexi kérlek ne mocorogj.
-mindjárt nem mocorgok csak így nem jó.
Liam a kezeit Lexi mellei alatt össze kulcsolta és jó szorosan magához szorította úgy aludtak el.
- jó reggelt Lexi, hogy vagy?
-jjó reggelt.
- hogy vagy és a szúrt sebed?
- hát még mindig piszkosul sajog. Igaz ha a karjaidba alszom mindig jól alszok de most nem tudtam egész éjjel lüktetett a seb.
- be mérettem az emberimmel a legközelebbi hotelt ott eltöltünk néhány napot. Legalább azon a helyen el tudom rendesen látni a szúrt sebed vagy akár nyújtanak is ellátást neked.
Liam azonnal fel hívta az otthon lévő embereit akik hamar be mérték, hogy jelenleg hol tartózkodnak és meg találták a legközelebbi hotelt.
- Lexi kocsival 2 órára van innen a legközelebbi hotel.
- és honan lesz kocsink?
- meg oldom. Fel hívom azt aki miatt ide jöttünk és kéretek magunknak egy kocsit.
- nem szükséges
- akkor gondolom sétával akarsz akkora útat meg tenni ami kocsival is 2 óra.
-nem...
- akkor telefonálok!
Liam fel hívta akit kellet az meg 30 perc múlva ott is volt a ki köldött kocsi.
- hova kell vinnem önöket?
-ide!
Liam a telefonjából meg mutatta a helyet.
- rendben
2 óra utazás után oda is értek. Lexi elaludt a kocsiba Liam pedig nem akarta fel kelteni fel kapta az ölébe és így jelentkezett be a holtelba.
- hol vagyunk mennyit aludtam?
-felkeltél csipke Rózsika! Már itt vagyunk a holtelba.
- mennyit aludtam?
- hát az ide vezető útat végig aludtad majd még egy órát a holtelba is.
- és te addig mit csináltál és mi ez a sok alkohol a hotelszobába?
- amiddig a kis hölgy aludt mint látod próbáltam egy jó pár alkoholt be szerezni.
- minek ennyi? Ünnepelni akarsz? Mit ünepelsz?
-azért kell ennyi alkohol mivel a szúrt sebed idő közbe át vérezte a kötést még aludtál át kellet kötnöm idéglenesen.
-mi az, hogy idéglenesen?
-Lexi...
-igen Liam?
- a szúrt sebed igaz nem ért létfonzosságú szervet szerencsére de viszont a seb így is elég mély jobb lenne ha össze varnám!
- mi te akarod össze varni? Csináltál már ilyet és minek ehez ennyi alkohol?

maffiába csöppenve (Szünetel Technikai Okok Miatt)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant