74.rész

48 1 0
                                    

-nagyon ragaszkodik hozzád mit csináltál?
-nem tudom aszem semmit.
- boss
- öm az meg ki?
-bocsi Liam engem hívnak így mostanában. De mindegy. Mi van?
-boss az ön által irányított kisebb banda össze kapott.
- mi azonnal oda megyek!
- én is megyek!
Liam és Lexi a balhé helyszínére indulnak ahol már javában ment a verekedés és három - három ember lövöldözött. Majd egyszer az egyik hármas a másik bandából egy végtelen fegyver nélküli emberre fogta a fegyvert és egyszerre el sütötték úgyan arra az emberre célozva. De mivel az, az ember épp verekedett odébb lépett ekkor jelent meg Lexi pont az az ember mögött akire céloztak.
- Boss vigyázzon!
- Lexi
Liam azonnal Lexi elé ugrott így a három golyó őt érte el az egyik töltény a vállába a másik a hasa oldalsó részébe és az utolsó a lábába fúródott.
- TI IDIÓTA BARMOK.!! MIT MŰVELTEK TÖKFEJEK CSEZD MEG EGGYÜT KÉNE DOLGOZNOTOK NEM EGYMÁS TORKÁNAK ESNI.!!! HA VISSZA JÖTTEM AKKORA BÜNTETÉST KAPTOK!! CSEZD MEG! Liam jól vagy?
A lány meg fogta Liam csipőjét és a fiú kezét a vállára tette így indultak a kocsihoz. Mikor haza érték úgyan ezzel a módszerrel mentek fel a szobájukba.
- az orvosok és az embereid most nincsenek itt ki küldtem őket hogy rendet tegyenek a két banda közt. Azért mondom el mert mozgósitottam az embereid és, hogy most be kell érned velem.
- tudod mit kell tenni bízok benned!
- oké akkor vedd le a felsőd mert át vérezted de úgy látom a combodon lévő lővés is át vérzett azt is vedd le be kell kötni.
Liam le vette a felsőjét Lexi le fertőtlenitette a maffia vezér vállát majd be kötötte aztán úgyan ezt el végezte a hasánál is.
- vedd le a nadrágod! Ha zavar, hogy így ülsz előttem vegyél fel rövid nadrágot.
-nem kell és nincs rövid nadrágom.
Liam le vette a nadrágját majd le üllt az ágy széléhez Lexi a maffia vezér szét tárt lába közt térdelt így látta el a lőt sebet. Liam csak csillogó szemekkel bámult a lányra.
-nah kész vagyunk.
Liam meg fogta a lány hátát közelebb húzta magához meg puszilta a homlokát és meg ölelte.
- Liam kérlek most már pihenj!
- rendben
- papa
- nem apróság most nem tudsz oda menni Liamhez.
- jöjjön nyugodtan
- de...
- hozzd ide nyugodtan én nem kelek fel nyugi
- hát jó.
Lexi ki vette a csöpséget a kis ágyból és le tette az ágyra ahol Liam is feküdt. Riko azonnal a maffia vezérhez  mászott mikor oda ért le üllt majd kacagni kezdett. Oda hajolt a maffia vezér be kötözött vállához és meg puszilta.
- Ahj de aranyos.
- köszi töki most már sokkal jobban van a vállam.
A kis csöppség át mászott Liam másik oldalára és a vállára tette a fejét majd el aludt.
- Ahj csöppség el aludt a hejére teszlek

maffiába csöppenve (Szünetel Technikai Okok Miatt)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant